اختصاصی نصر/

سرنوشت مبهم "پویا" / پویا بعد از تصادف در تبریز ناپدید شد! / آگاهی به دنبال سرنخ ها

1399/12/22 - 00:06 - کد خبر: 39352 نسخه چاپی

نصر: پویا، جوانی 24 ساله است که 9 روز پیش بعد از تصادف در اتوبان تبریز-تهران گم می شود و تا الان هم هیچ اثری از وی نیست.

به گزارش نصر، خواهر پویا در گفت و گو با خبرنگار نصر نگرانی اش را از گم شدن برادرش ابراز داشت و گفت: 12 اسفند امسال، ساعت 10:45 دقیقه شب، برادرم در اتوبان تبریز-تهران بالای پل فتح آباد نرسیده به خاوران با خودروی 207 مشکی در اثر برخورد با گاردریل تصادف می کند که از آن موقع تا الان متاسفانه اثری از برادرم نیست.
وی با بیان این که ماموران آگاهی نیز به دنبال برادرم هستند، اظهار داشت: برادرم 24 ساله و کارمند تامین اجتماعی بود و نمی دانیم که آیا با کسی دشمنی دارد یا نه؛ اصلا نمی دانیم که چه بر سر برادرم آمده است و الان کجاست.
خواهر پویا ادامه داد: موقع تصادف دوست صمیمی برادرم، که مدت هاست باهم دوست هستند، نیز در ماشین بود و طبق اظهارات وی، بعد از تصادف با گاردریل که منجر به سوختن قسمت جلویی ماشین می شود، دوست برادرم از ماشین پیاده می شود تا وضعیت ماشین را بررسی نماید و آتش را خاموش کند؛ اما گویا بعد از برگشتنش به ماشین می بیند برادرم کلا نیست و ناپدید شده است.
وی افزود: طبق اظهارات همین دوست برادرم، گویا باهم برای تفریح از شاهگلی به سمت خاوران می رفتند.
انتهای پیام/
سرنوشت مبهم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 4 نظر

  ناشناس   3 سالها پیش  

یک سوال دارم چرا دوستش در زمان حادثه جراحتی ندیده،اگر شدت تصادف در این حد بوده که موتور ماشین در حین آتیش گرفتن بود پس ۱۰۰ درصد تصادف خیلی شدید بود ، در نتیجه حداقل جراحتی بر می داشت دوستش من سوالات زیادی دارم ،.... من اگر جای بازپرس پرونده بودم میدانستم چی کار کنم ،.... حیف که هیچی سر جاش نیست ،،،،،

  احمدی   3 سالها پیش  

پویا جان منتظرت هستیم دل من وهادی خیلی گرفته تورو بخدا بخاطر مامانت هم شده برگرد دلمون برات خیلی تنگ شده

  احمدی   3 سالها پیش  

دوست صمیمی پسرمه خدایا تورو قسم میدم به چهاده معصوم دل خانواده محترمشونو مخصوصا مادر عزیزشونو ومارو از نگرانی دربیارین خبر خوشی رو عیدی ما حساب کن

  ناشناس   3 سالها پیش  

خوب مشخصه که باید از دوستش بکشن بیرون کجاست!!! آگاهی همین دوستشم نگرفته!!!! تا اعتراف بگیره!!! طرف داره راس راس واسه خودش می گرده!!!!!!!
پژوهشیار