خبر/

مسابقه اسکای رانینگ آذربایجان شرقی برگزار شد

1399/12/21 - 21:02 - کد خبر: 39349 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و بزرگداشت روز شهدا مسابقه اسکای رانینگ آذربایجان شرقی برگزار شد

به گزارش نصر، مسابقه اسکای رانینگ در مورخ در  کوه عون بن علی تبریز با همکاری هیات ترای اتلون تبریز، هیات کوهنوردی و صعود های ورزشی شهرستان تبریز و هیات دو میدانی تبریز برگزار گردید.
رنجکش رئیس هیات ترای اتلون استان گفت : طول مسیر طی شده رقابت مذکور 13 کیلومتر طراحی گردیده بود که نقطه شروع از محل پارک پیوند مجموعه عون بن علی در ضلع غربی کوه عون بن علی به سمت قرارگاه عظیم قیچی ساز برگزار گردید.
 وی افزود : مسابقه با حضور بیش از 52 نفر در بخش آقایان و بانوان از ساعت ۹:30 صبح با سوت استارت مسابقه ابتدا برای بانوان و بعد از ۱۵ دقیقه برای آقایان به صدا در آمد و کلیه شرکت کنندگان در مسابقه در کمال صحت و سلامت به خط پایان رسیدند که نفر اول با ثبت زمان حدود 54 دقیقه و 41 ثانیه موفق به عبور از خط پایان و کسب این مقام گردید . مسابقه با حضور آقایان مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، فیروزیان مدیر عامل سازمان عون ابن علی و نیکو خصلت عضو شورای شهر تبریز برگزار گردید.
در پایان رقابت نتایج زیر بدست آمد که برای نفرات اول تا ششم آقایان و بانوان جوایز نقدی، حکم قهرمانی، گواهی حضور و هدایایی از طرف اسپانسر مسابقه اهداء گردید.
نتایج آقایان :                                                                    
۱- صابر چرخی – تبریز با زمان 00:54:41
۲- رحیم دیبایی – تبریز با زمان 00:56:51
۳- رحیم امامی – تبریز با زمان  00:59:51
نتایج بانوان:            
زهره افخم – تبریز با زمان 1:17:10
۲- رحیانه خاتون – تبریز با زمان 1:43:50
۳- شهره مردانقمی – تبریز با زمان  2:14:13         
                                   
لازم به توضیح میباشد که مسابقه با پوشش کامل یگان امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان و کارگروه پزشکی جستجو و امداد هیئت کوهنوردی در طول مسیر مسابقه به نحو احسن برگزار گردید. لازم به ذکر است به تمامی شرکت کنندگان این مسابقه گواهی حضور، یابود مسابقه اسکای رانینگ و هدایایی از طرف اسپانسر مسابقه اهدا شد.
انتهای پیام/
 مسابقه اسکای رانینگ آذربایجان شرقی برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار