فروشگاه اینترنتی آف تپ؛ تجربه متفاوت خرید اینترنتی

1399/12/21 - 20:38 - کد خبر: 39348 نسخه چاپی

نصر: فروشگاه اینترنتی "آف تپ"، که به تازگی پا به عرصه کسب و کارهای اینترنتی گذاشته است با هدف دارد با آفرها و فروش های ویژه صفر تا صد نیاز های یک خانواده را تامین کند.

به گزارش نصر، شرکت پیشگامان تجارت، هم قدم با سال جهش تولید شد و اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی کرد، "آف تپ" در راستای کمک به شکوفایی اقتصادی و همراهی با فروشگاه های مختلف جهت تسهیل فروش محصولات و ایجاد خرید آسان و امن برای مشتریان پا به عرصه گذاشت.


 
"هجری" مدیر اجرایی فروشگاه اینترنتی "آف تپ" در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تلاش تیم اجرایی بر آن است که بتوانند با گسترش فعالیت های این فروشگاه اینترنتی، خریدی با صرفه جویی در زمان، کاهش هزینه های تردد، سهولت و سرعت در خرید، خرید محصولات با قیمت مناسب، خرید محصولات با کیفیت، کسب اطلاعات جامع در مورد محصول قبل از خرید، استفاده از تخفیفات ویژه و جشنواره ها، تحویل گرفتن سریع کالا و امکان عودت و یا تعویض کالا بر حسب شرایط ویژه را برای مشتریان فراهم کنند.
وی ضمن اشاره به اینکه ۴۲۵ میلیارد تومان برای راه اندازی این فروشگاه اینترنتی سرمایه گذاری شده است، افزود: "آف تپ" به همت بخش خصوصی و با مشارکت چند فرد سهام دار در تبریز راه اندازی شد و قدم بعدی گسترش فعالیت در محدوده شمالغرب کشور و سپس سراسر ایران است.


 
وی ادامه داد: این مجموعه به کمک تیمی فعال و مجرب از نیروی انسانی متخصص و کارآمد بر آن شده است که در جهت کمک به افزایش فروش واحدهای تولیدی، فروشگاه ها و دیگر انواع کسب و کارها بتواند گامی در جهت توسعه فروش کالاهای ایرانی و کمک به رشد اقتصاد کشور بردارد.
"هجری" اضافه کرد: فروشگاه اینترنتی "آف تپ" در قدم اول به صورت مستقیم برای ۱۰۰ نفر و برای ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
مدیر اجرایی این مجموعه ضمن اشاره به دیگد اهداف راه اندازی وب سایت فروش محصولات به صورت اینترنتی، اظهار داشت: کارآفرینی و ایجاد چرخه خرید برای مشاغل مختلف که در دوران کرونا به بحران اقتصادی دچار شدند حاکم بر یکی از اهداف اصلی ماست.
وی با بیان اینکه نهایت تلاش خود می کنیم تا از زنان سرپرست خانوار که با بودجه خود محصولات خانگی حمایت کنیم، گفت: محصول این عزیزان را برای فروش وب سایت "آف تپ" قرار می دهیم و عکاسی، تولید محتوا، تبلیغات را به صورت کاملا رایگان برایشان انجام می دهیم.


 
وی با اشاره به اینکه ۲ سال برای تامین بستر اینترنتی و زیرساخت این فروشگاه اینترنتی تلاش کرده اند، افزود: مجموعه عظیم "آف تپ" ، پلتفرمی برای خرید اینترنتی قابل اعتماد که با تضمین اصالت کالا و تخفیفاتی که لذت خرید را دوچندان پا به عرصه گذاشته است.
مدیر اجرایی این مجموعه در انتها در خصوص نطارت ویژه ای که به قیمت کالا و فروش کالای اصل دارند اشاره کرد و گفت: با توجه به نوسان قیمت باید کنترل و بروزرسانی قیمت و محصول به موقع انجام گیرد  "آف تپ" با فروشگاه هایی همکاری دارد که سالیان سال محصولات اصل به فروش میرساندند، همچنین یک تیم چند نفری از کارشناسان تشکیل داده ایم تا فروشندگان جدیدی که به وب سایت اضافه می شوند را بررسی کنند و در صورت تایید، محصولات آنها به فروش برسد.
در ادامه این نشست خبری، "مختاری" رئیس کمیته بازاریابی دیجیتال انجمن بازاریابی ایران که با مجموعه "آف تپ" نیز همکاری دارد، در خصوص فعالیت های این فروشگاه اینترنتی گفت: با شعار "تجربه متفاوت خرید اینترنتی" کار خود را آغاز کردند، فروشگاه اینترنتی این فرصت را به ما داده است که در کمترین فرصت کالای مشابه در چند فروشگاه مختلف به صورت آنلاین بررسی کنند.
وی افزود: استفاده از نظرات خریداران محصول، استفاده از واقعیت افزوده، بازاریابی هوشمند و دیگر تکنولوژی های بروز که در یک وب سایت فروشگاه اینترنتی می تواند به خرید راحت تر مشتری کمک کند در "آف تپ" استفاده شده است و و از زیرساخت های مهم هستند.
وی افزود: یک فروشگاه اینترنتی اگر خلاقیت و نوآوری نداشته باشد امکان رقابت در فضای فروشگاه های اینترنتی را نخواهد داشت.

مقایسه و نظر کارشناسان
وی در ادامه به چالش های سرمایه گذاری و استارت آپی که در دوران راه اندازی وب سایت فروشگاه اینترنتی "آف تپ" با آن روبرو بودند اشاره کرد و گفت: اولین بحث مشکل در زیرساخت های اینترنتی بود که یکی از مهترین مسائلی بود که با آن روبرو شدیم، همچنین رقابت آزاد این فضا سبب شده در قیمت و عرضه کالای اصل و بدل تفاوت های زیادی باشد اما در مجموعه "آف تپ" سعی کردیم با نظارتی دو چندان این مشکل را حل کنیم.
وی ادامه داد: از طرفی هیچ ارگانی متولی اصلی فعالیت در فضای مجازی نیست که مراجعه کنید و مشکل خود را حل کنید، در واقع کسب و کارهای اینترنتی متولی اساسی ندارد و رسیدگی لازم انجام نمی گیرد.
مختاری اضافه کرد: فرهنگ سازی و القا و آنوزش فرهنگ خرید از فروشگاه اینترنتی هم بحث دیگری است که حتما باید نگاه ویژه ای به آن داشت.


 
وی اراده، انگیزه و اعتقاد به تکنولوژی هوش مصنوعی را اصلی ترین عوانل موفقیت یک کسب و کار اینترنتی خواند و گفت: در فروشگاه های اینترنتیو اعتمادپذیری و تامین کالا با اصالت مهمترین قدم برای جلب رضایت مشتری است و "آف تپ" بیشترین تلاش را در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتری می کند.
وی همچنین به نحوه ارسال محصول و پرداخت امن این فروشگاه اینترنتی اشاره کرد و گفت: تامین حقوق خریدار بسیار مهم است.
رئیس کمیته بازاریابی دیجیتال انجمن بازاریابی ایران در انتها ضمن تشکر از فعالیت و حمایت های رسانه ای از کسب و کارهای اینترنتی ، گفت: رسالت رسانه برای رواج چنین کسب و کارهایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
انتهای پیام/
فروشگاه اینترنتی آف تپ؛ تجربه متفاوت خرید اینترنتی گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار