مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

مردم کار هنرمندانه را در عرصه تبلیغ دینی بیشتر می‌پسندند

1399/12/21 - 19:52 - کد خبر: 39347 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مردم همیشه کار خلاق و هنرمندانه را در عرصه تبلیغ دین بیشتر می‌پسندند و به آن توجه می‌کنند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در همایش هم‌اندیشی پیشگامان تبلیغ که در مصلی اعظم امام خمینی (ره) برگزار شده بود گفت: در دوره جدید از فعالیت این نهاد فرهنگی توجه جدی به توانمند شدن کارگزاران فرهنگی در حال شکل گیری هست و در همین راستا هیئت‌های اندیشه ورز و دوره‌های آموزش مجازی در حال اجرا می‌باشد.
وی افزود: امید آفرینی که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید شده است در سال ۱۴۰۰ یکی از محورهای فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد که این مهم، باید مورد توجه همه نهادها قرار گیرد چون دشمنان به فکر ایجاد نا امیدی و یأس در بین مردم به خصوص جوانان هستند.
شعبانی با اشاره به تجلیل‌های صورت گرفته از فعالین گمنام فرهنگی در سال ۱۳۹۹ افزود: از جمله موضوعاتی که در تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به تازگی مورد توجه قرار گرفته است، توجه به سرمایه‌های غفلت شده در انقلاب اسلامی ایران است که تاکنون تجلیلی از آنان صورت نگرفته بود و ما با حمایت نماینده محترم ولی فقیه در استان اقدام به تجلیل از این گمنامان کردیم که ان‌شاءالله این اقدام را نیز در سال آینده ادامه خواهیم داد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اضافه کرد: چیزی که از ذائقه مردم به دست آمده، تمایل آنان به محتوای هنرمندانه است؛ در تمام صفحات مجازی سازمان تبلیغات اسلامی سعی بر این است که علاوه بر اطلاع رسانی خبری، از محتوای هنرمندانه نیز بهره ببریم.
شعبانی با اشاره به افزایش ۶۵ درصدی فعالیت‌های فرهنگی استان نسبت به یک و نیم سال مشابه قبلی گفت: بانوان شاخص انقلابی، گروه‌های جهادی تبلیغ، انجمن‌های شعرای آئینی، فعالان حوزه کتاب، فعالان رسانه و فضای مجازی، هسته‌های اندیشه ورز برادران، راهبران گام دوم انقلاب اسلامی، امامان محله، امامان پایگاه‌های اجتماعی، در زمره ۹ شبکه جدیدی هستند که به سایر شبکه‌های قبلی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه شده‌اند.
وی بیان کرد: در سال ۹۸، تنها ۴۰ برنامه مصوبه در سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی وجود داشت در حالی که در سال جاری، تعداد این برنامه‌ها به ۵۹ برنامه افزایش یافته است و توجه ویژه‌ ای نیز به روش‌های نوین تبلیغ و حضور در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و شبکه سازی داریم.
شعبانی در پایان تبلیغ را مختص به یک قشر خاص ندانسته و گفت: تا به امروز مباحث مختلفی به عنوان رویکرد کلی سازمان مطرح شده است که یکی از این مباحث، مردمی سازی تبلیغ است و در همین راستا به دنبال توانمند سازی همه قشرهای مردمی هستیم.
انتهای پیام/
 مردم کار هنرمندانه را در عرصه تبلیغ دینی بیشتر می‌پسندند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار