با حضور شهردار تبریز صورت گرفت؛

قدردانی از روسای شعب صادر کننده احکام قضایی سبز

1399/12/21 - 11:18 - کد خبر: 39323 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی با حضور شهردارتبریز و مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، از روسای شعب صادرکننده احکام قضایی سبز تقدیر به عمل آمد.

به گزارش نصر، در این مراسم که احمدموقری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی و محمدتقی پورشادلو رییس دادگاههای عمومی و انقلاب تبریز هم حضور داشتند، از روسای برخی از شعبات دادگستری تبریز که اولین احکام قضایی مربوط به طرح مجازات سبز را صادر کرده بوند، تقدیر به عمل آمد.
در حاشیه این مراسم، احمد موقری با اشاره به اقدامات مدیریتی شایسته در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: در سایه مدیریت خوب  و کاشت گسترده درخت و درختچه در سطح شهر، اهمیت وجود فضاهای سبز و تشویق شهروندان به بحث درختکاری در حد قابل قبولی تبیین شده است.
وی افزود: پیگیری جدی و تصویب اجرای طرح مجازات سبز از سوی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری توانسته برگ جدیدی در حوزه توسعه فضای سبز شهری رقم زند و در عین حال تمامی طبقات و اقشار جامعه را جهت ترویج فرهنگ درختکاری متمرکز سازد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی در پایان از مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به دلیل برگزاری این مراسم تقدیر کرد.
انتهای پیام/
 قدردانی از روسای شعب صادر کننده احکام قضایی سبز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار