رئیس فراکسیون سازمان های مردم نهاد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

پیشرفت کشور در گرو توجه به جوانان کشور است

1399/12/20 - 14:08 - کد خبر: 39296 نسخه چاپی

نصر: رئیس فراکسیون سازمان های مردم نهاد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند، باید به جوانان فکر کنیم، جوانان می توانند به قله های علم دست یابند، در حوزه علم و فناوری تنها دانشمندان جوان هستند که کار را پیش می‌برند.

به گزارش نصر، "زهره الهیان" در اختتامیه سومین جشنواره اتفاق که صبح امروز در تبریز برگزار شد با اشاره به رده سنی مجلس یازدهم، گفت: مجلس یازدهم به جهت شاکله از ترکیب جوانان شکل گرفته است و به طور جد پیگیر مسائل جوانان و سمن های جوان کشور است.
وی افزود: بحث جوانان و سمن های جوان در مجلس یازدهم نسبت به مجلس هشتم موضوعی کاملا جا افتاده است، در صورتیکه در آن زمان نمایندگان به این حوزه ناشناخته بودند اما امروز این فراکسیون در مجلس شناخته شده و به دید وظیفه ای برای نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند، باید به جوانان فکر کنیم، جوانان می توانند به قله های علم دست یابند، در حوزه علم و فناوری تنها دانشمندان جوان هستند که کار را پیش می‌برند.
الهیان ادامه داد: در حوزه های فناوری و نیرو های متخصص جوان، جز ده کشور دنیا هستیم و باید به این پتانسیل عظیم در کشور برنامه ریزی شود.
وی تأکید کرد: در بیانیه گام دوم نگاه اصلی مقام معظم رهبری به جوانان کشور و امید کشور به جوانان است.
انتهای پیام/
پیشرفت کشور در گرو توجه به جوانان کشور است محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار