مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد:

نقش محوری کانون‌های مساجد در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب

1399/12/20 - 11:12 - کد خبر: 39273 نسخه چاپی

نصر: ناظمی گفت: باید به فعالیت های مساجد به شکلی اهمیت بدهیم که از فرصت های انقلاب برای پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب بیشتر بهرمند شویم.

به گزارش نصر، «سید قاسم ناظمی» در مراسم بزرگداشت ۱۸ اسفند، سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و تجلیل از فعالان مسجدی اظهار داشت: متأسفانه طی سال های گذشته نقش محوری مساجد در تربیت نیروهای انقلابی کمرنگ شده است.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: باید به فعالیت های مساجد به شکلی اهمیت بدهیم که از فرصت های انقلاب برای پیشبرد اهداف گام دوم بیشتر بهرمند شویم.
 وی پرهیز از موازی‌کاری و توجه به وحدت رویه در فعالیت های فرهنگی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: برای داشتن فعالیت های موثر و کارآمد باید دستگاه متولی امور مساجد موازی کاری نداشته باشند.
 ناظمی با تأکید بر اهمیت نقش این مراکز در تربیت نیروی انسانی مؤمن و متخصص در عرصه فرهنگ و هنر کشور اظهار داشت: ورود جدی و هدفمند هنرمندان مسجدی در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ضروری است.
 وی خاطرنشان کرد: برای ترویج گفتمان اصیل مبتنی بر اهداف انقلاب اسلامی نیازمند هنرمندانی آگاه به اصول و مبانی دینی هستیم. اعتقاد داریم اگر مساجد بتوانند در تربیت هنرمند موفق عمل کنند، بسیاری از معضلات فرهنگی جامعه به خودی خود برطرف خواهد شد.
 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت احیای جایگاه و کارکرد حقیقی مساجد در عصر حاضر تصریح کرد: این انقلاب به برکت فعالیت جوانان مؤمن و اندیشمند در مساجد به پیروزی رسیده است، تداوم انقلاب نیز با نقش آفرینی مسجد و مسجدی‌ها ممکن خواهد بود.
انتهای پیام/
 نقش محوری کانون‌های مساجد در پیشبرد اهداف گام دوم انقلاب نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار