مرحله دوم طرح «کتاب یار» در تبریز آغاز شد

1399/12/20 - 10:43 - کد خبر: 39260 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: مرحله دوم طرح کتاب یار با عنوان «عیدانه کتاب» از امروز تا ۲۵ اسفند در کتابفروشی های تبریز اجرا می شود.

به گزارش نصر، بابک دانش پناه، با بیان اینکه در این طرح برای علاقه مندان به خرید کتاب از کتابفروشی های عضو این طرح ۳۰ درصد تخفیف اعطا می شود، افزود: این طرح به همت شهرداری تبریز، شهرداری منطقه ۶، اداره کل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز، سازمان سیما منظر شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت این سازمان اجرای می شود.
وی با اشاره به اجرای مرحله اول این طرح از پنجم تا دهم اسفند در این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در اجرای این طرح و در هر مرحله ۱۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان یارانه از سوی شهرداری تبریز برای تشویق علاقمندان برای خرید کتاب در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت: این طرح در راستای اولویت های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز و از مصوبات این کمیسیون برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و هدیه کتاب نوروزی بوده و اعتبار آن از محل بودجه امسال تامین شده است.
دانش پناه، هدف از اجرای این طرح را افزایش میانگین سرانه مطالعه در سطح استان و کلانشهر تبریز اعلام کرد و ادامه داد: در زمان کنونی میانگین سرانه مطالعه این شهر در شان و جایگاه تبریز شهر اولین ها نبوده و با اجرای این طرح تلاش می شود علاوه بر حمایت از حوزه کتاب و نشر، سرانه مطالعه در این شهر نیز افزایش یابد.
وی یادآوری کرد: علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی و شهروندان فرهنگ دوست تبریز می توانند در این طرح با مراجعه‌ به کتابفروشی های معتبر عضو این طرح و همراه داشتن کارت ملی نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.
انتهای پیام/
مرحله دوم طرح «کتاب یار» در تبریز آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار