با تکیه بر دانش فنی و تجربه متخصصین داخلی؛

افتتاح دیتاسنتر استانداری آذربایجان شرقی توسط شرکت ICTN

1399/12/19 - 20:29 - کد خبر: 39245 نسخه چاپی

نصر: توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات به منظور ذخیره سازی صحیح و حفظ امنیت کلان داده های سازمانی از اهداف اصلی مرکز داده استانداری آذربایجان شرقی است.

به گزارش نصر، این سازمان با تمرکز بر روی اهداف بلند مدت خود در توسعه خدمات الکترونیک و شبکه دولت، تامین زیرساخت های مناسب برای انتخابات الکترونیک و اجرای استانداردهای پدافند غیر عامل، از پیشگامان استفاده از تکنولوژی روز با تکیه بر دانش و تجربه متخخصین داخلی می باشد.
شرکت ICTN با دو دهه تجربه و تکیه بر دانش فنی متخصصین خود در زمینه مشاوره، طراحی، تامین محصول و اجرای پروژه های مرکز داده و تامین امنیت شبکه های سازمانی، یکی از پیشگامان حوزه ICT کشور  بوده و با استفاده از تکنولوژی روز جهان و اعتماد به دانش متخصصین داخلی، سطح کیفی جدیدی در ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان های کشور ایجاد کرده است.
بررسی و شناسایی نیازهای سخت افزاری استانداری آذربایجان شرقی به منظور ارائه راهکارهای مناسب در ذخیره سازی و تامین امنیت داده های ذخیره شده با نگاهی رو به آینده و پیش بینی نیاز ها و چالش های سال های آتی این سازمان توسط شرکت ICTN انجام گردید.
با توجه به پروژ های انجام شده توسط این شرکت برای سازمان های دولتی و تجربه متخصصین شرکت ICTN در شناخت ساختار فعلی و برآورد نیاز های آتی پروژه ها، طراحی دیتاسنتر انجام و با بروز ترین تجهیزات و بر اساس آخرین استاندارد های موجود پیاده سازی گردید.  
 

مراسم بهره برداری از این پروژه با حضور محمد رضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی، مدیران استانی، تیموری؛ مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت  ون موسوی و مولاپناه از مدیران ارشد شرکت ICTN برگزار گردید و بر افزایش ضریب امنیت سایبری، توسعه سرویس ها و خدمات دولت الکترونیک و توسعه شبکه دولت و تقویت زیرساخت‌های انتخابات الکترونیک به عنوان اهداف راه اندازی دیتاسنتر جدید تاکید گردید.
انتهای پیام/
افتتاح دیتاسنتر استانداری آذربایجان شرقی توسط شرکت ICTN نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار