خبر/

خدمتی؛ در پنج ماه اخیر هیچ حمایت خاصی از من نشده است

1398/07/18 - 12:01 - کد خبر: 3922 نسخه چاپی

نصر: دارنده سهمیه تیراندازی المپیک توکیو، معتقد است تلاش زیاد وی در راستای آماده‌سازی برای المپیک بر پایه عشق و علاقه شخصی‌اش به این رشته بوده و در این مسیر هیچ حمایت خاصی از وی به عنوان یک المپین صورت نگرفته و او با سایر ورزشکاران هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، نجمه‌ خدمتی امروز در گفت‌وگویی گفت:‌ متاسفانه قراردادهای لیگ ما امسال با نصف مبلغ قرارداد سال گذشته بسته شده و این درحالی است که همه هزینه‌ها امسال چند برابر شده‌اند و قرارداد ما جوابگویی هزینه‌هایمان نیست.

این تیرانداز ۲۳ ساله بیرجندی ادامه داد: ملی‌پوشان تیم تیراندازی در حال آماده شدن برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر هستند و روند تمرینات من و نحوه برخورد با مرا از نزدیک می‌بینند و این مساله در کاهش انگیزه آنان موثر است زیرا طی پنج ماه گذشته هیچ حمایتی از من نشده است.

دارنده نخستین مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اضافه کرد:‌ با همه این احوال، پوشیدن پیراهن تیم‌ملی و حضور دوباره در المپیک برای من اهمیت بسیار زیادی دارد و همه هدفم کسب مدال در توکیو است و با تمام توان و انرژی‌ برای تحقق این هدف تلاش می‌کنم.

تیرانداز جوان کشورمان در ادامه گفت:‌ کمتر از ۳۰ روز دیگر مسابقات قهرمانی آسیا در قطر آغاز می‌شود و حضور در این رقابت‌ها همه ما حائز اهمیت است. برای هم تیمی‌هایم این آخرین فرصت برای کسب سهمیه است و برای من و آرمینا صادقیان یک تدارکاتی بسیار خوب است زیرا سطح فنی این رقابت‌ها به دلیل حضور برترین‌های آسیا بسیار بالا است.

خدمتی گفت: آسیایی‌ها نسبت به اروپایی‌ها سهمیه کمتری گرفته‌اند و به طور قطع در قطر جدال بسیار سختی بین تیراندازان آسیایی برای کسب آخرین سهمیه‌ها در می‌گیرد و این کار را برای تیراندازان ما بسیار سخت و نفس‌گیر خواهد کرد.

دارنده نخستین سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو، اعزام تیم ملی به اردوی تدارکاتی هانوفر را بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: به دلیل نداشتن فشنگ برنامه رکوردگیری لغو شد و به همین دلیل با حضور در هانوفر می‌توانیم علاوه بر تمرین با فشنگ، ‌سلاح‌های‌مان را نیز به‌روز کرده و با آمادگی بیشتری راهی قطر شویم.

دارنده ۶ مدال یونیورسیادهای دانشجویی اضافه کرد:‌ حضور الهام هاشمی به عنوان سرمربی کیفیت تمرینات ما را بهبود زیادی بخشیده است، به‌گونه‌ای که ما همه روزه در جریان تمرینات رکوردهای جهانی را جابه‌جا می‌کنیم و این شرایط ما را به مدال المپیک امیدوار می‌کند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و اخرین مرحله انتخابی المپیک آبان ماه سال جاری به میزبانی قطر برگزار می‌شود و کادر فنی تیم‌های ملی تپانچه و تفنگ امیدوارند بتوانند چند سهمیه دیگر در این دو رشته کسب کنند.

انتهای پیام/

خدمتی؛ در پنج ماه اخیر هیچ حمایت خاصی از من نشده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار