رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مطرح کرد:

افزایش پیوند جامعه مهندسی با طبیعت

1399/12/18 - 17:05 - کد خبر: 39165 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: مسئله درخت و درختکاری برای بشر حائز اهمیت و وظیفه و تکلیف آحاد مردم است، برنامه‌ درختکاری امروز برای یادآوری به ۳۲ هزار مهندس عضو در سازمان نظام مهندسی است که در صیانت این شهر دخیل اند.

به گزارش نصر، صبح امروز در جلسه ای در راستای صیانت از حفظ محیط زیست و افزایش پیوند جامعه مهندسی و روز طبیعت در سازمان نظام مهندسی استان با حضور مسئولین نظام مهندسی و اصحاب رسانه به یاد شهدای مهندس نهال کاری در باغ پارک ساختمان مرکزی کاشته شد.
"علی طوماری" با اشاره به برنامه درخت کاری گفت: این برنامه به پاسداشت مهندسان شهید در محوطه سازمان نظام مهندسی استان انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در تبریز و ۱۳ شهرستان دیگر دفتر نمایندگی دارد.
وی افزود: 11 هزار مترمربع زمین ساختمان نظام مهندسی در بلوار استاد شهریار به همت مسئولین سابق و اکنون در حال تکمیل اختصاص یافته است و ۲۰۰۰ متر آن به فضای سبز اختصاص یافته است.
وی در رابطه با درخت کاری و افزایش پیوند جامعه مهندسی و روز طبیعت گفت: مسئله درخت و درختکاری برای بشر حائز اهمیت و وظیفه و تکلیف آحاد مردم است، برنامه‌ درختکاری امروز برای یادآوری به ۳۲ هزار مهندس عضو در سازمان نظام مهندسی است که در صیانت این شهر دخیل اند.
وی در حضور پدر مهندس شهید فرهنگی افزود: خانواده شهدا و مهندسان شهید در دفاع از اماکن مقدس جان های خودشان را از دست دادند که لازم است راه شهدای عزیز را ادامه دهیم.
در این مراسم ضمن چند بوته در باغ پارک سازمان نظام مهندسی کاشته و از فرزند شهید پور شریفی و پدر شهید فرهنگی قدردانی شد.
انتهای پیام/
 افزایش پیوند جامعه مهندسی با طبیعت محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار