آلودگی ناشی از نیروگاه حرارتی سهند بناب غیرقابل پذیرش است/ لغو مرخصی مدیران

1399/12/18 - 13:31 - کد خبر: 39148 نسخه چاپی

نصر: فرماندار بناب با تأکید بر ضرورت ایجاد تغییر در منظر سیمای شهر بناب و خوشه‌مهر، همزمان با آغاز سال نو و بهار طبیعت گفت: شهرستان بناب امسال پذیرای مسافران نوروزی نخواهد بود.

به گزارش نصر، شهریار فتحی در جلسه ستاد مقابله با بحران و آمادگی برای استقبال از نوروز با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز از تمام دستگاه‌ها خواست تا در آمادگی کامل نسبت به مقابله با بحران و حوادث احتمالی کوشا باشند.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه‌سوری و خطرات احتمالی امیدواریم با رعایت و همکاری مردم نگذاریم چهارشنبه‌سوری به چهارشنبه‌سوزی تبدیل شود و برای فرهنگ‌سازی در این خصوص می‌توان از ظرفیت شبکه شاد نهایت استفاده را به‌عمل آورد.
رئیس ستاد مقابله با بحران شهرستان بناب با بیان اینکه آلودگی ناشی از نیروگاه حرارتی سهند بناب غیرقابل پذیرش است، اذعان کرد: مسوولان نیروگاه هرچه سریع‌تر نسبت به جلوگیری از مصرف سوخت مازوت برای کاهش آلودگی قدم بردارند.
ورودی‌های شهر بناب کاملاً اسفناک است
فتحی همچنین با اعلام اینکه ورودی‌های شهر بناب کاملاً اسفناک است، خواستار لکه‌گیری و آسفالت معابر، خیابان‌ها و به‌ویژه ورودی‌های شهر شد.
وی، مدیران شهر را جهت خدمت‌رسانی به تمام نقاط شهری از جمله مناطق محروم و پایین شهر را مکلف کرد تا خدمات به‌صورت یکسان در محلات به مردم ارائه شود.
نماینده عالی دولت در شهرستان بناب، یادآور شد: برای اینکه شهرستان بناب گرفتار پیک چهارم شیوع ویروس کرونا نشود، امسال نیز مثل سال گذشته نوروزی نخواهیم داشت و مردم حتماً از انجام سفر و تجمعات اجتناب کنند تا بلکه بتوانیم با سلامتی تمام عزیزان جشن غلبه بر کرونا را در شهرستان گرفته باشیم.
 لغو مرخصی مسوولان و مدیران شهرستان در ایام تعطیلات نوروز
فتحی در ادامه سخنان خود از لغو مرخصی مسوولان و مدیران شهرستان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: تمام مسوولان باید ضمن حفظ آمادگی در شهرستان حضور داشته باشند و با مسوولان خاطی در این خصوص نیز برخورد خواهد شد.
جمع‌آوری حیوانات ولگرد در سطح شهرستان یکی دیگر از محورهای بحث فرماندار بناب در جلسه مقابله با بحران بود.
شهروندان بنابی از جولان حیوانات ولگرد خسته و به ستوه آمدند
وی تصریح کرد: شهروندان بنابی واقعاً از جولان حیوانات ولگرد خسته شده و به ستوه آمده‌اند و حیوان‌گزیدگی نیز در این شهرستان از آمار بالایی برخوردار است و بایستی برای همیشه این موضوع در شهرستان حل شود.
این گزارش حاکی است، شهردار بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی و زیباسازی شهر برای ایام نوروز یادآور شد: شهرداری با همکاری بخش خصوصی برای نگهداری سگ‌های ولگرد مکانی را در نظر گرفته است.
جواد نظام‌پرست تصریح کرد: 5 هزار متر مربع زمین برای این امر در نظر گرفته شده و در حال آماده‌سازی محل هستند که بعد از جمع‌آوری سگ‌های ولگرد آنها در این مکان نگهداری خواهند شد.
گفتنی است، شهرستان 150 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی و در جنوب این استان واقع شده است.
انتهای پیام/
آلودگی ناشی از نیروگاه حرارتی سهند بناب غیرقابل پذیرش است/ لغو مرخصی مدیران خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار