مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی:

بازسازی چهار هزار و 146 واحد مسکونی و دامی زلزله‌زدگان میانه و سراب تمام شد

1399/12/16 - 16:42 - کد خبر: 39037 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: عملیات ساختمانی چهار هزار و ۱۴۶ واحد مسکونی و دامی مناطق زلزله زده میانه و سراب تمام شد.

به گزارش نصر، حافظ باباپور با بیان اینکه در زلزله آبان سال گذشته ترک  ۶ هزار و ۵۵۲ واحد مسکونی در شهرستان های میانه و سراب خسارت دید، افزود: واحدهای مسکونی خسارت دیده شامل یک هزار و ۷۹۷ واحد شهری و ۴ هزار و ۷۵۵ واحد روستایی بود.
وی اظهار داشت: تاکنون سه هزار واحد احداث و سه هزار و ۵۵۲ واحد شهری و روستایی تعمیر شده و ۱۱ هزار و ۵۵۲ واحد برای دریافت تسهیلات احداث واحدهای دامی و معیشتی به بانک های عامل معرفی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در این مدت سه هزار و ۸۷۱ واحد مسکونی و دامی آواربرداری و پنج هزار واحد مسکونی و دامی پی کنی شده است، گفت: برای چهار هزار و ۹۴۰ واحد فونداسیون، چهار هزار و ۹۲۴ واحد اسکلت و برای چهار هزار و ۸۱۸ واحد مسکونی و دامی سقف اجرا شده است.
باباپور، با تاکید بر اینکه بازسازی مناطق زلزله زده در میانه و سراب به شیوه نوین انجام شد، یادآوری کرد: مدیریت سریع و صحیح و اعطای وام‌های بلاعوض بعد از چند روز از وقوع زلزله منجر شد تا همه موضوعات به خوبی پیش رود.
به گزارش ایرنا، زلزله ۵.۹ ریشتری ۱۷ آبان سال ۱۳۹۸ آذربایجان شرقی با کانون ترک میانه موجب جان باختن پنج تن و خسارت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی به بیش از ۶ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان های سراب و میانه شد.
انتهای پیام/
بازسازی چهار هزار و 146 واحد مسکونی و دامی زلزله‌زدگان میانه و سراب تمام شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار