خبر/

۶ واحد اقامتی در آذربایجان‌شرقی پلمب شد

1399/12/16 - 15:51 - کد خبر: 39031 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: با همکاری جامعه حرفه‌ای هتل‌داران استان، ۶ واحد اقامتی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به تشدید گشت های مشترک نظارتی در ایام کرونا افزود: از تمامی واحدهای پذیرایی و اقامتی استان بازدیدهای نظارتی به صورت منظم انجام می شود.
وی ادامه داد: واحدهای اقامتی استان که دارای مجوز فعالیت هستند از نظر رعایت شیوه نامه های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده اند.
حمزه زاده گفت: براساس اعلام ستاد ملی کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده ولی بین شهرهای زرد و آبی و سفید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر است و سفرهای گروهی باید با ۵۰ درصد ظرفیت وسیله حمل و نقل و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت: در سفرهای انفرادی نیز اقامت در منزل اقوام ممنوع بوده و باید قبل از سفر هتل رزو شود.
حمزه زاده ادامه داد: فعالیت تمامی مهمانسراهای مراکز دولتی و همچنین اسکان در پارک های مسافر و مدارس آموزش و پرورش در این ایام ممنوع می باشد.
انتهای پیام/
۶ واحد اقامتی در آذربایجان‌شرقی پلمب شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار