خبر/

انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی/ ناظمی رئیس شد

1399/12/16 - 12:49 - کد خبر: 39012 نسخه چاپی

نصر: انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی در آکادمی ملی المپیک برگزار و مازیار ناظمی با اکثریت آرا به عنوان رئیس 4 سال آینده این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش نصر، مجمع انتخاباتی فدراسیون موتورسوای و اتومبیلرانی از ساعت 10 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
این جلسه به ریاست مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع برگزار شد و کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و علیرضا خسروی رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها و مهدی مستجاب الدعوه دبیر امور مجامع نیز در این نشست حضور دارند.
برای انتخابات فدراسیون موتورسوای و اتومبیلرانی، 5 کاندیدا به نامهای جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی و مهران همتیان با هم رقابت می کردند.
ندا مطلبی نخستین انصرافی در میان کاندیداها بود که به نفع جواد برات کناره گیری کرد.
در نهایت در پایان رای گیری در پایان شمارش آرا و از مجموع ۳۹ رای ماخوذه، جواد برات با ۹ رای، عزیزه تراز با یک رای، مازیار ناظمی با ۲۰ رای و مهران همتیان با ۹ رای به کار خود خاتمه دادند تا انتخابات به دور دوم برود.
علی نژاد اعلام کرد در آیین نامه نصف بعلاوه یک آمده است و از همین رو انتخابات به دور دوم رفت چرا که ناظمی برای ریاست به 21 رای نیاز داشت.
با توجه به آرا مساوی برات و همتیان دور دوم با حضور 3 کاندیدا برگزار می شود.
در دور دوم انتخابات ریاست مافیری نیز مازیار ناظمی با ۲۵ رای، جواد برات با ۹ رای و مهران همتیان با ۵ رای به کار خود پایان دادند. بدین ترتیب مازیار ناظمی با اکثریت آرا به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی طی ۴ سال آتی انتخاب شد.
انتهای پیام/
انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی/ ناظمی رئیس شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار