قائم‌مقام شهردار تبریز مطرح کرد:

توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری

1399/12/16 - 12:09 - کد خبر: 39006 نسخه چاپی

نصر: قائم‌مقام شهردار تبریز گفت: توسعه فضای سبز پایدار شهری، در کنار فعالیت‌ها و وظایف روزمره و پروژه‌های عمرانی، شاخص‌ترین عملکرد مدیریت شهری فعلی است.

به گزارش نصر، رسول موسایی پیش از ظهر امروز در آیین درختکاری در محوطه فرمانداری تبریز ضمن تبریک  هفته منابع طبی و درختکاری اظهار داشت: تاریخ شهر تبریز، از این شهر به عنوان باغ شهر یاد می کند و در این راستا توجه به مقوله فضای سبز و برنامه‌های زیست محیطی از جمله حرکت هایی بود که در این دوره به صورت شاخص برنامه ریزی شده است.
او افزود: از آغاز دوره پنجم شورای شهر و مدیریت فعلی شهرداری تبریز تا به امروز، ۴۵ پارک محله مناطقه ۱۰گانه شهرداری احداث و تقدیم شهر وشهروندان شده است.
قائم مقام شهرداری تبریز با اشاره به طرح کاشت یک میلیون اصله نهال در سال ۹۹ اعلام کرد: با تحقق شعار کاشت یک میلیون اصله نهال برای سال ۹۹ در چند روز آینده، شاهد توانایی شهر تبریز در رفع و رجوع مشکلات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا از طریق توسعه فضای سبز خواهیم بود.
او با اشاره به عدم تغییر کاربری در دوره فعلی مدیریت شهری اضافه کرد: تأکید شهردار تبریز تداوم تملک باغات باقیمانده شهر تبریز در سال آتی است که قسمت اعظم آنها در سال ۹۸ و ۹۹ تملک شده است و این مژده را به همشهریان عزیز بدهیم که  ما در دوره فعلی مدیریت شهری دنبال تغییر کابری نبودیم.  
موسایی تأکید کرد: برنامه مدیریت شهری، حفظ باغات تبریز و تملک باقیمانده باغات در سال آتی و تحویل آنها به شکل فضای سبز و باغ به شهروندان است تا بتوانیم شهر تبریز را هر روز زیباتر، تمیزتر و در شرایط زیست محیطی عالی‌تر برای ساکنین شهر تبریز فراهم کنیم.
انتهای پیام/
توسعه فضای سبز پایدار شهری عملکرد شاخص مدیریت شهری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار