خبر/

مربی تراکتور:شایستگی‌های خودمان را اثبات می‌کنیم

1399/12/15 - 22:02 - کد خبر: 38980 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: ما دنبال شعار دادن نیستیم و با کار و تلاش بی‌نهایت می‌خواهیم شایستگی‌های خودمان را به اثبات برسانیم.

به گزارش نصر،   حمید عبداللهی عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی تیم های تراکتور و نساجی مازندران افزود: نیمکت تیم تراکتور پس از سال‌ها به یک مربی بومی سپرده شده و همه می‌دانند که رسول خطیبی چه تعصبی نسبت به تراکتور دارد.
مربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: خطیبی فرزند آذربایجان است و امیدوارم با حمایت باشگاه و هواداران در شهر خودش موفق شود.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم تراکتور از بهترین های فوتبال کشور هستند عنوان کرد: بازیکنان تراکتور به خودباوری لازم رسیدند و کادر فنی نیز به این بازیکنان ایمان کامل دارد چرا که بهترین بازیکنان ایران در تیم تراکتور هستند و فقط باید بیشتر تلاش کنند.
عبداللهی با اشاره به اینکه در دیدار مقابل نساجی نیز برای کسب سه امتیاز وارد میدان خواهیم شد، اظهار کرد: بازیکنان تراکتور باید با تمام وجود برای موفقیت این تیم تلاش کنند.
وی اذعان کرد: امیدوارم با بهره‌گیری از زمان اندکی که بین مسابقات وجود دارد، آمادگی تیم‌مان را بالا ببریم.
سرمربی تیم نساجی مازندران که به نشست خبری قبل از بازی نرسیده بود با ارسال فایل صوتی در مورد گفت: شرایط تیم و مسابقات را درک کرده و تلاش می‌کنیم تا در بازی برابر تراکتور یک بازی خوب و امتیازآور داشته باشیم.
مجید جلالی با بیان اینکه بازی‌های تراکتور و خصوصا دیدار آخر این تیم را به دقت چندین بار دیدیم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همه چیز برای کسب نتیجه خوب آماده است و تیم نساجی در ابعاد مختلف در حال پیشرفت است و برای کسب نتیجه خوب به مصاف تراکتور می‌رویم.
دیدار تیم های تراکتور و نساجی مازندران فردا شنبه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
مربی تراکتور:شایستگی‌های خودمان را اثبات می‌کنیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار