خبر/

رییس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال‌غرب کشور معرفی شد

1398/07/18 - 10:08 - کد خبر: 3892 نسخه چاپی

نصر: با حضور اشرف بروجردی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور، غلامعلی پاشازاده به عنوان رییس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال‌غرب کشور معرفی شد.

به گزارش نصر، در این آیین که روز چهارشنبه در تبریز برگزار شد و در آن محمد رضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و شماری از مسوولان محلی شرکت کردند، ازخدمات چندین ساله محمد حسین آل هاشم رییس سابق این مرکز قدردانی به عمل آمد.

در این آیین معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی کشور بر اهمیت حفاظت از سرمایه عظیم اسناد ملی و تاریخی و انتقال به آیندگان تاکید کرد و از دستگاه های اجریی خواست استاد ملی خود را تحویل این سازمان دهند.

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست به نقش و اهمیت مرکز اسناد ملی شمال‌غرب کشور دراستان اشاره کرد و گفت: اسنادی که در این مجموعه نگهداری می‌شود جزو اسناد باارزش و گران قیمت به شمار می‌رود و باید محل مناسبی برای این اسناد در نظر گرفته شود تا مردم به خصوص پژوهشگران و محققان بتوانند به راحتی به این اسناد دسترسی داشته باشند.

پورمحمدی با بیان اینکه خیلی از اسناد معتبر وقدیمی اعم از اسناد زمین و ملک و قرارداد‌ها در دست افراد عادی و شهروندان است خواستار انتقال این اسناد به مرکز اسناد شمال غرب کشور شد.

انتهای پیام/

رییس جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی شمال‌غرب کشور معرفی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار