استاندار آذربایجان شرقی:

بانک‌های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند

1399/12/13 - 17:14 - کد خبر: 38882 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ممتاز سیستم بانکی در روند توسعه استان، گفت: به‌رغم تعطیلی و شیفت‌بندی برخی ادارت و سازمان‌ها در شرایط کرونا، سیستم بانکی بیشتر از بقیه نهادها و با تمام ظرفیت، مشغول خدمت‌رسانی به مردم بودند.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در مراسم افتتاح درمانگاه بانک ملی ایران در تبریز، گفت: به برکت تعامل و همراهی میان همه بخش‌های استان، روند پرشتاب توسعه، بدون وقفه و با سرعت بیشتری ادامه دارد.
وی به همراهی خوب سیستم بانکی با مدیریت استان اشاره کرد و افزود: مدیریت فرآیندی در بدنه تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان وجود دارد و در سایه توجه ویژه به این موضوع، در تمامی اتفاقات خوب و بد، کنار هم هستیم.
وی با بیان اینکه بانک‌ها همواره در روند توسعه استان، نقشی ممتاز دارند، اظهار کرد: به‌رغم تمامی مشکلات موجود ازجمله کرونا و تحریم‌ها، روابط بین دولت، بخش خصوصی و بانک‌ها در مسیر بسیار همواری در جریان است.
استاندار آذربایجان شرقی به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان نیز اشاره کرد و با ادای احترام به مقام شامخ شهدای سلامت و خدمت، گفت: بیماری کرونا در استان، مدیریت شده ولی از بابت ازدحام مردم در اماکن عمومی و شیوع ویروس جهش‌یافته کرونا نگران هستیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر، میانگین تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در استان به دو نفر در روز و تعداد بستری‌ها نیز به 390 نفر کاهش یافته است.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، درمانگاه بانک ملی ایران در دو طبقه و در مساحتی نزدیک به 400 مترمربع احداث شده است.
انتهای پیام/
بانک‌های آذربایجان شرقی در دوران کرونا با تمام ظرفیت به مردم خدمت کردند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار