اختصاصی نصر/

فروشگاه آنلاین یونیک آپ؛ ذایقه ایرانی در قاره ای دور

1399/12/16 - 09:29 - کد خبر: 38878 نسخه چاپی

نصر: "یونیک آپ" (UNIQOP) فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانی در دل آمریکا است که به صورت آنلاین مواد غذایی با ذایقه ایرانی و حلال را در آمریکای شمالی به در خانه ساکنان این کشور ارسال می کند.

به گزارش نصر، محصولات سوپر مارکتی شاید یکی از پر‌مصرف‌ترین کالاهای روزانه هر فرد، برای طبخ یک غذای خوب باشد، حالا فرض کنید شما ساکن آمریکا هستید اما دلتان هوای پخت یک غذای ایرانی با محصولات درجه یک و از همه مهمتر حلال کرده است، قطعا به دنبال نزدیک ترین سوپرمارکت ایرانی در شهری که ساکن هستید میگردید، اما اوضاع کرونا حتما کار دشواری خواهد بود.  
ایده ایجاد فروشگاه آنلاین در کشورهای توسعه یافته،  به ویژه در کشوری چون آمریکا بصورت کامل جا‌افتاده است و درصد بالایی از مردم کالاهای مورد نیاز خود را بدون نیاز به طی مسیر در ترافیک، از طریق فروشگاه‌های آنلاین معتبر تهیه می‌کنند.  
اما، ایده ایجاد یک فروشگاه‌های اینترنتی معتبر که محصولات ایرانی را دل آمریکا به صورت آنلاین، به درب منزل مشتری ارسال کنند، قطعا کمتر دیده شده است.  
باید گفت، این امکان را "حامد صفری" یکی از جوانان فعال و خلاق تبریزی که مدتی است ساکن آمریکاست، برای ایرانی تباران آمریکایی فراهم کرده است و یک فروشگاه آنلاین فروش محصولات ایرانی را راه اندازی کرده است.  
وی معتقد است، مهاجران از هر کشوری که باشند وقتی در جایی دور از فرهنگ و سنت خود دیگر ساکن می‌شوند دوست دارند، غذاهایی را بخورند که به ذائقه آنها سازگار است.  
وی افزود: چیزی که مسلم است این است که تعداد زیادی از ایرانیان مقیم آمریکا در ایالت کالیفرنیا، لس انجلس، واشنگتن دی سی و... زندگی می‌کنند، حتی در جنوب این ایالت و همچنین در لس آنجلس تراکم ایرانیان آن قدر زیاد است که شنیدن صدای فارسی حرف زدن آدم‌ها در خیابان اتفاق معمولی است.  
حامد صفری، بنیان گذار فروشگاه آنلاین "یونیک آپ" (UNIQOP) در آمریکا در گفتگو با خبرنگار نصر گفت: با توجه به درک نیاز به فروش محصولات ایرانی به صورت آنلاین که با دوران پاندمی و شروع کرونا نیز مصادف شد، عزم خود را جزم کردیم و "یونیک آپ" را راه اندازی کردیم.  
وی با بیان اینکه قطعا طمع غذا آخرین چیزی است که در میان مهاجران به فراموشی سپرده می‌شود، ادامه داد: هدف مان از راه اندازی این فروشگاه آنلاین این شد که بهتر و بیشتر از همیشه عطر و بوی غذای ایرانی را در هر جای آمریکا بر سفره ها بیاوریم.  
وی که سابقا در ایران نیز فعالیت های استارتاپی داشت و از بنیان گذاران چند ایده استارت آپی در تبریز بود، در این گفتگو اظهار داشت: سعی داریم همه محصولات غذایی ایرانی را یکجا جمع کنیم و با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار بدهیم به بیانی ساده تر، یک سبد بزرگ از همه مایحتاج غذای ایرانی را از همه تولید کنندگان محصولات ایرانی در آمریکا تهیه میکنیم تا در فروشگاه آنلاین برای فروش ارائه کنیم.  
صفری افزود: یکی دیگر از مزایای این فروشگاه، تولید محتوای مناسب در فروشگاه انلاین "یونیک اپ" (UNIQOP) با ذائقه ایرانی برای ایرانی تبارها و همچنین خود آمریکایی ها است، یکی از انواع این محتوا ها، ارائه دستپخت غذای ایرانی به زبان انگلیسی در وب سایت این فروشگاه آنلاین است.  
ضمانت بهترین قیمت بر روی محصولات در بین تمامی مارکت های ایرانی لس آنجلس و همچنین خرید مشتریان همان روز به درب منزلشان ارسال می شود.  
وی ادامه داد: طراحی وب سایت این سوپر مارکت آنلاین را به گونه‌ای در آوردیم تا غیرایرانی‌ها احساس نکنند که این مغازه تنها برای یک اقلیت قومی‌ است و اینگونه کم کم فرهنگ غذایی ایرانیان به غیر ایرانیان هم معرفی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این فروشگاه آنلاین یک استارتاپ سوپرمارکتی ایرانیست، در خصوص استراتژی ارسال محصول، عملیات پخش و لجستیک در این فروشگاه آنلاین گفت:  یک انبار کالا داریم که در لس آنجلس ایالت کالیفرنیا واقع شده است و همچنین این فروشگاه شامل یک وب سایت و اپلیکیشن های تلفن همراه به عنوان درگاه‌های خرید می باشد که مشتریان با استفاده از آنها به مواد غذایی ایرانی از سراسر آمریکا دسترسی داشته باشند.  
وی ادامه داد: چیزی بخش دلیوری یونیک آپ را از سایر سوپرمارکت های آنلاین متمایز می کند فراهم کردن امکان ارسال رایگان همه خرید ها به سراسر ایالات متحده آمریکا می باشد.   
صفری در خصوص تیم جوان و خلاق خود گفت: تیم فنی حرفه ای "یونیک اپ" شامل مهندسان و برنامه نویسان با تجربه و ماهری است که توانستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن وب سایت و اپلیکیشن های تلفن همراه یونیک کاپ UNIQOP را روانه بازار کنند و  هم اکنون اپلیکیشن های اندروید و آی او اس فروشگاه در اپلیکیشن مارکت های معتبری چون گوگل پلی و اپ استور منتشر شده است.
انتهای پیام/
فروشگاه آنلاین یونیک آپ؛ ذایقه ایرانی در قاره ای دور  گلناز پورنامی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار