خبر/

تبریز میزبان دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

1398/07/18 - 09:40 - کد خبر: 3884 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی ۲۹ مهر ماه لغایت ۴ آبان ماه امسال همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود.

به گزارش نصر،  محمد محمدپور گفت: همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین”المللی کتاب تبریز، دهمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری”ها و پایگاههای خبری استان برگزار می”شود.

وی افزود: این دوره از نمایشگاه مطبوعات به همت خانه مطبوعات و رسانه های آذربایجان شرقی و با همکاری انجمن صنفی مدیران مسئول استان، انجمن صنفی روزنامه نگاران آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن استاد شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می”شود.

محمدپور تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات استان ظرفیت مناسبی جهت معرفی رسانه”های استان بوده و در این فضای نمایشگاهی، مردم و رسانه”ها می”توانند به تعامل با یکدیگر پرداخته و مطالبات و انتظارات خود را بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه شاهد رشد کمی و کیفی رسانه”های استان هستیم، گفت: وظیفه ما، فراهم کردن بستری برای دیده شدن و رشد اصحاب رسانه است که ظرفیت نمایشگاه کتاب نیز فرصت مناسبی برای منعکس کردن فعالیت”های رسانه”هاست و به همین دلیل، در حاشیه نمایشگاه کتاب، بهترین سالن را برای برگزاری دهمین نمایشگاه مطبوعات استان در نظر گرفته”ایم.  .

گفتنی است   هفدهمین نمایشگاه کتاب تبریز و دهمین نمایشگاه مطبوعات  از ۲۹ مهر تا چهارم آبان ماه امسال از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۲۰ شب در محل نمایشگاه بین”المللی تبریز برگزار می شود.

انتهای پیام/

تبریز میزبان دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار