مدیر کل تعاون کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛

مشکلات مربیان حق التدریسی شهرداری تبریز بررسی شد

1399/12/13 - 09:41 - کد خبر: 38832 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون،کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از بررسی مشکلات مربیان حق التدریسی شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، حسین فتحی با اعلام این خبر گفت: براساس درخواست جمعی از مربیان حق التدریسی شاغل در مجموعه شهرداری تبریز با حضور معاونت فرهنگی و مدیر کل امور اداری شهرداری تبریز و صادقزاده عضو فراکسیون کارگری شورای شهر و تعدادی از نمایندگان منتخب مربیان عزیز مشکلات مربیان حق التدریسی، جلسه ای در محل این اداره کل برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
وی افزود: بر اساس این تصمیمات و در راستای تامین امنیت و کرامت شغلی مربیان مقرر شد حقوق و مزایای آنها بر اساس قوانین و مقررات کار به میزان فعالیت پرداخت گردد و چنانچه به هر عنوانی بر اساس نیاز سازمان بصورت تمام وقت در سایر واحدها فعالیت می نمایند حقوق و‌مزایای قانونی از جمله بیمه پرداخت گردد.
فتحی خاطر نشان کرد: دریافت حقوق کارکنان بر اساس میزان کارکرد نباید از میزان دستمزد تعیین شده در قانون کار و دستورالعمل های یاد شده کمتر باشد . و بر اساس صورتجلسه تنظیمی مدیران ذیربط شهرداری تبریز نظارت لازم در اجرای این صورتجلسه بر عهده خواهند داشت و کارکنان و مربیان عزیز نیز اهتمام لازم برای آموزش حقوق شهروندی، مهارت زندگی و کلاسهای کارآفرینی و معارف اسلامی را با هماهنگی و همکاری یگدیگر بعمل آورند.
انتهای پیام/
مشکلات مربیان حق التدریسی شهرداری تبریز بررسی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار