مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:

کاهش مسافر ناوگان اتوبوسرانی در دوران کرونایی

1399/12/12 - 17:21 - کد خبر: 38813 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از کاهش مسافر ناوگان اتوبوسرانی در دوران کرونایی خبر داد که حاصل آن ضرر ۹ میلیارد تومانی برای بخش دولتی و خصوصی است.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده صبح امروز در بررسی عملکرد سه ساله شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی و شفافیت، مدیریت هزینه‌ها، ارائه خدمات کیفی، و راه اندازی سیستم تعرفه الکترونیکی از جمله اقدامات شرکت در این سه سال است.
او افزود: در بحث هوشمندسازی، از هدررفت سالانه ۳۰۰ هزار برگ کاغذی پیشگیری کرده و در کنار آن سامانه مدیریت ماشین‌آلات و سامانه سیستمی انبار قطعات  نیز راه اندازی شده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، تعداد اتوبوس های فعال شهر تبریز را ۷۲۱ اتوبوس دانسته و اعلام کرد: بر اساس استانداردهای لازم، شهری به وسعت و جمعیت تبریز باید ۱۸۰۰ اتوبوس شهری داشته باشد، ولی ما ۷۲۱ اتوبوس داریم که ۲۸۳ دستگاه از آنها دولتی بوده و مابقی در اختیار بخش خصوصی است.
او اضافه کرد: متأسفانه شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌های اقتصادی شهرداری تبریز را از خرید اتوبوس بازداشته است.
غنی‌زاده با اشاره به تفاهم‌نامه تولید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس با شرکت ایران خودرو دیزل  اظهار داشت: علی ‌رغم امضای تفاهم نامه با شرکت ایران خودرو دیزل برای تولید  ۴۵۰ دستگاه اتوبوس شهری، به دلیل تحریم‌های موجود این تفاهم‌نامه به عقد قرارداد منجر نشد و پس از ۱۰ ماه همچنان بلاتکلیف است.
او تصریح کرد: برای تولید ۱۵ دستگاه اتوبوس برای سال ۹۸ از طریق منابع مالی دولتی با شرکت ایران خودرو دیزل قرارداد امضا کردیم که اگر تا عید هزینه های آن را پرداخت کنیم، اتوبوس ها را تحویل می گیریم.
انتهای پیام/
 کاهش مسافر ناوگان اتوبوسرانی در دوران کرونایی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار