با وعده شهردار منطقه هشت تبریز صورت گرفت/

بازگشایی مغازه های پیاده راه تربیت تبریز

1399/12/12 - 16:39 - کد خبر: 38809 نسخه چاپی

نصر: به دنبال تعطیلی مغازه های کسبه پیاده راه تربیت تبریز در اعتراض به تجمع دست فروشان، شهردار منطقه هشت تبریز وعده برخورد با متخلفان را داد.

به گزارش نصر، "مهدی علی زادگان"، عضو هیئت امنای پیاده راه تربیت و بازار شمس تبریز در گفتگو با خبرنگار نصر افزود: با توجه به معضلات فراوان ناشی از تجمع بیش از حد دست فروشان در این پیاده راه، امروز کسبه در اعتراض با عدم برخورد با سد معبر کنندکان، مغازه های خود را تعطیل کردند.
وی ادامه داد: به دنبال این حرکت اعتراضی شهردار منطقه هشت تبریز، در جمع معترضان حاضر شد و از برخورد با متخلفان خبر داد که بعد از آن کسبه اقدام به بازگشایی مغازه هایشان کردند.
وی با بیان این که ما مخالف برخورد با دست فروشان هستیم، اظهار داشت: معتقدیم این افراد نیز برای کسب حلال و رزق و روزی یشان اقدام به دست فروشی می کنند اما عدم ساماندهی و تخصیص مکان های مناسب موجب بروز معضلات مختلف در این پیاده راه پرتردد می شود.
وی ضمن تشکر از عوامل سد معبر شهرداری منطقه هشت تبریز و نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد از امروز بساط سد معبرکنندگانی که موجبات بروز انواع معضلات را در این پیاده راه فراهم می کردند جمع شود.
انتهای پیام/
بازگشایی مغازه های پیاده  راه تربیت تبریز فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار