آغاز تزریق واکسن کرونا در شهرستان اهر

1399/12/11 - 22:50 - کد خبر: 38744 نسخه چاپی

نصر: مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از ورود اولین محموله حامل واکسن کرونا برای تزریق نیروهای کادر درمانی در بیمارستان باقر العلوم به این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، محمد میرزاپور اظهار کرد: امروز نخستین محموله واکسن کرونا( شامل 210 دوز) به بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر وارد شد که 200 دوز آن برای کادر درمان و 10 دوز دیگر نیز برای مراکز 16 ساعته اهر و هوراند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه این واکسن‌ها در اولویت اول، برای کادر ICU و بخش ویژه برای پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر خدماتی بیمارستان باقرالعلوم و مراکز درمانی اهر و هوراند تزریق می‌شود، افزود: امیدواریم به‌زودی دوزهای بعدی واکسن نیز به دست‌مان برسد.
وی از مردم خواست همچنان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی عمل کرده و تا واکسیناسیون عمومی و ریشه کنی کامل این بیماری، همچنان مراقب خود باشند و کادر درمانی را در مهار و ریشه کنی این بیماری همراهی کنند.
میرزاپور افزود: تهیه و توزیع واکسن کرونا و واکسیناسیون عمومی از جمله اولویت‌های سیستم بهداشتی برای ریشه کنی و مهار بیماری کرونا بوده و با توجه به گفته‌های وزیر بهداشت و معاون بهداشتی وزیر، امیدواریم واکسیناسیون عمومی از اوایل سال بعد در کشور آغاز شده و شاهد ریشه‌کنی کرونا باشیم.
انتهای پیام/
آغاز تزریق واکسن کرونا در شهرستان اهر خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار