با حکم رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران/

اعضای جدید هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز معرفی شدند/ «نورآئین» مدیرعامل جدید ماشین سازی شد

1399/12/10 - 23:36 - کد خبر: 38693 نسخه چاپی

نصر: اعضای جدید گروه ماشین سازی تبریز با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت معرفی شدند.

به گزارش نصر، محسن صالحی نیا، رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران طی احکامی جداگانه اعضای جدید گروه ماشین سازی تبریز را منصوب کرد.
 
این گزارش می افزاید، صبح شنبه گذشته جلسه معارفه اعضای هیأت مدیره گروه ماشین سازی تبریز با حضور بهزاد اعتمادی، عضو هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رییس سازمان صمت آذربایجان شرقی و تنی چند از مدیران ارشد استانداری آذربایجان شرقی و کارشناسان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیران گروه ماشین سازی تبریز برگزار شد.
 
در این مراسم آقایان «اصغر نورآئین»، «عبدالناصر عمرانی» و «حسین قربانی» احکام خود به عنوان اعضای موظف هیأت مدیره گروه ماشین سازی تبریز را توسط معاون ایدرو و عضو هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران دریافت کردند.






 
اعضای غیر موظف هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز هم در آینده نزدیک با حکم رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مشخص می شوند.
 
طی این احکام جداگانه که توسط محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران صادر گردیده، ابراز امیدواری شده است اعضای هیأت مدیره ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری کشور و استفاده از اختیارات حاصله از اساسنامه شرکت همراه با سایر اعضای هیأت مدیره با بهره گیری از نیروهای متخصص در انجام مسئولیت های محوله موفق بوده و در پیشبرد اهداف سازمان در شرکت ماشین سازی تبریز نهایت کوشش و جدیت رابه عمل آورند.
 
در این مراسم قبل از اعطای احکام، معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کردند با مشخص شدن اعضای هیأت مدیره گروه ماشین سازی تبریز و خروج این مجموعه از بلاتکلیفی، انشالله با توانمندی اعضای جدید هیأت مدیره و پرسنل این مجموعه عظیم، شاهد موفقیت های بیشتر در آینده نزدیک توسط ماشین سازی تبریز باشیم.
 
گزارش نصر می افزاید، با برگزاری اولین جلسه هیات مدیره جدید ماشین سازی تبریز نیز مدیرعامل جدید این گروه انتخاب شد.

اصغر نورآئین که پیش از این و از آبان ماه گذشته به عنوان سرپرست گروه ماشین سازی تبریز منصوب شده بود، با رای اکثریت اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل جدید این گروه انتخاب شد تا نقطه پایانی بر مشکلات حقوقی و مدیریتی این قطب بزرگ صنعت کشورمان نهاده شود.

گفتنی است، گروه ماشین‌سازی تبریز یکی از بزرگترین کارخانه‌های مادر صنعتی ایران واقع در منطقه صنعتی غرب تبریز است که در سال 1346 بر اساس قراردادی مابین ایران و جمهوری چک توسط مرحوم مهندس محمدتقی توکلی بنیان نهاده شده است. این کارخانه عظیم، تولیدکننده انواع ماشین‌ افزارهای صنعتی یونیورسال و سی.ان.سی و تامین کننده نیاز صنایع استراتژیک کشور در حوزه های مختلف صنعتی، نفتی و دفاعی است.

این کارخانه مادر صنعتی به عنوان تنها تولیدکننده ماشین افزارهای دقیق در غرب آسیا شناخته می شود که در سال های اخیر علی رغم وجود تحریم های سنگین اقتصادی، صادرات محصولات خود را به کشورهای اروپایی، افریقایی و حوزه قفقاز را حفظ کرده است.
 
انتهای پیام/
اعضای جدید هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز معرفی شدند/ «نورآئین» مدیرعامل جدید ماشین سازی شد محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار