شهردار تبریز:

بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز ۱۴۰۰ در تبریز انجام می‌دهیم

1399/12/10 - 13:11 - کد خبر: 38658 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را در راستای زیباسازی شهر، برای نوروز ۱۴۰۰ انجام خواهیم داد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر روز یکشنبه در حاشیه آغاز فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه، اظهار کرد: از امروز برنامه‌ توسعه فضای سبز برای سال ۱۴۰۰ آغاز و در این راستا گل‌کاری، هرس، سم‌پاشی و فرم‌دهی گل ها و درختان انجام می شود.
وی ادامه داد: از امروز همچنین فاز سوم طرح کاشت یک میلیون اصله درخت و درختچه که شورای شهر برای سال ۹۹ تصویب کرده است، شروع می شود و علاوه بر آن، عملیات گل‌کاری و توسعه فضای سبز شهر تا پایان تابستان آینده ادامه خواهد داشت.
شهردار تبریز عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که با چنین اقداماتی، تبریز را به باغ‌شهری که در قدیم بود، نزدیک کنیم چرا که معتقدم فضای سبز امروز تبریز، لایق این شهر نیست و باید این میزان افزایش یابد.
وی افزود: با اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز انجام می دهیم، باید مردم را به اهمیت فضای سبز و موضوعات زیست محیطی حساس کنیم تا آن‌ها نیز در حفظ و توسعه فضای سبز و بازگرداندن تبریز به باغ‌شهر کمک و مشارکت کنند.
 شهین باهر گفت: کرونا تاثیر خود را در همه جا نشان داده و شهروندان نیز با توجه به این فضای استرسی که کرونا ایجاد کرده است، به نشاط اجتماعی نیاز دارند و بر این اساس طبق روال قبل، روز به روز زیباسازی و فضای سبز شهر را توسعه می دهیم.
به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: تبریز یک شهر میهمان‌دوست است و عزیزانی که به شهر ما مسافرت می کنند، مورد احترام ما هستند اما خود مردم تبریز نیز در اولویت استفاده از امکانات و فضای سبز هستند و تلاش می‌کنیم تا بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری و زیباسازی را برای نوروز ۱۴۰۰ انجام دهیم.
انتهای پیام/
بهترین گل‌کاری و درخت‌کاری را برای نوروز ۱۴۰۰ در تبریز انجام می‌دهیم خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار