مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی تاکید کرد:

لزوم توانمند سازی بانوان در مناطق حاشیه نشین تبریز

1399/12/06 - 11:58 - کد خبر: 38435 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی بر لزوم توانمند سازی بانوان در مناطق حاشیه نشین تبریز تاکید کرد.

به گزارش نصر، رقیه صادق زاده در دیدار با مدیر فرهنگی و مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه وعمران عون بن علی شهرداری تبریز و مدیر دفتر تسهیل‌گری وتوسعه محلی ایده لو- وحدت، با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی، بر لزوم توانمند سازی زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست مناطق حاشیه نشین تاکید کرد.
وی اشاره به فعالیت‌های انجام شده در راستای تاب آوری و توانمند سازی زنان در طی چند سال اخیر، استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های دفاتر تسهیلگری در کاستن از معضلات اجتماعی، آمادگی این مجموعه را در خصوص اجرای طرح‌ها وایده‌های سازمان توسعه وعمران عون ابن علی اعلام کرد.
مدیر فرهنگی و مشارکت‌های مردمی سازمان توسعه وعمران عون بن علی شهرداری تبریز نیز در این دیدار بر ضرورت همکاری و تعامل بین سازمانی در حوزه زنان تاکید کرد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی، سید جواد کاظمی افزود: با توجه به آسیب‌هایی که در مناطق حاشیه نشین همشهریان را تهدید می‌کند، برگزاری دوره‌های توانمند سازی و تاب آوری اجتماعی خانوارها می‌تواند به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی مفید در این مناطق به شمار آید.
انتهای پیام/
 لزوم توانمند سازی بانوان در مناطق حاشیه نشین تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار