دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ عشایر، بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است

1399/12/06 - 11:19 - کد خبر: 38429 نسخه چاپی

نصر: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی بر ترویج فرهنگ عشایر به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام محمدحسن نستوهی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان، با گرامیداشت ولادت امیرالمومنین(ع)، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر هم واجب شرعی است و هم از لحاظ قانونی یکی از حقوق شهروندی بوده و قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز در سال ۹۴ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.
وی افزود: تبیین و فرهنگ سازی فریضتین در ادارات از طریق آموزش ضمن خدمت به کارمندان ادارات و خانواده‌های آنها باید مورد توجه مدیران ادارات قرارگیرد و آموزش باید طوری باشد که وقتی فردی که در اداره خود امر به معروف و نهی از منکر می‌کند، باید مورد تشویق مدیر آن اداره قرار گیرد.
وی با بیان اینکه بزرگترین معروف، ترویج فرهنگ عشایر است، خاطرنشان کرد: اگر به شعار "یک آلاچیق عشایر، یک کارگاه" توجه شود، می‌توان موضوع را به عنوان یک معروف و همچنین به عنوان اقتصاد مقاومتی تبیین کرد.
بنا به این گزارش، حسین شهریار محمدی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان نیز گزارشی از عملکرد شورا را به حاضران در جلسه بیان کرده و در پایان جلسه، احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این اداره کل توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.
انتهای پیام/
ترویج فرهنگ عشایر، بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار