مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

نظام آموزشی کنونی پاسخگویی نیاز بازار کار نیست

1399/12/06 - 11:00 - کد خبر: 38427 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این‌که نظام آموزشی کنونی پاسخگوی نیاز بازار کار نیست، گفت: طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای از اولویت‌های سیاست‌های فعال بازار کار است.

به گزارش نصر، حسین فتحی در نشست تخصصی پیرامون طرح‌های مشوق بیمه‌ای فارغ التحصیلان دانشگاهی که با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه ای اداره کل به میزبانی این اداره کل برگزار شد، با بیان اهداف راهبردی طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای گفت: با توجه به اهمیت مهارت و نقش آن در تأمین نیروی متخصص اجرای این طرح‌ها گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال پایدار خواهد پرداخت.
 وی با اشاره به این‌که عرضه و تقاضای کار به سمت مشاغل جدید در حال حرکت و تغییرات است، افزود: در موضوع اشتغال تغییر اجتناب است و صرف برنامه‌های آموزش و قید و بندهای اداری، اجرای طرح‌های مشوق بیمه‌ای و کارورزی می‌تواند در رفتار و دانش کارکنان بسیار موثر باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی؛ فتحی با اشاره به اهمیت و نقش اطلاع رسانی به گروه‌های هدف خاطرنشان کرد؛ جهت بهره مندی از مزایای یاد شده باید از سامانه مربوطه به نشانی www.moshavegh.mcls.gov.ir ثبت نام و کارجویان و پذیرنده درخواست خود را ارائه تا پس از بررسی توسط کارشناسان مربوطه نسبت به معرفی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام شود.
انتهای پیام/
نظام آموزشی کنونی پاسخگویی نیاز بازار کار نیست خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار