دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی:

بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر در جامعه است

1399/12/05 - 21:13 - کد خبر: 38406 نسخه چاپی

نصر: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان شرقی گفت: بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر در جامعه به عنوان بزرگترین معروف در اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نستوهی عصر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل عشایر آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ولادت امیرالمومنین علی ابن ابیطالب علیه السلام و روز مهندس افزود: امر به معروف و نهی از منکر هم واجب شرعی است و هم از لحاظ قانونی یکی از حقوق شهروندی بوده که قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال ۹۴ به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.
وی افزود: تبیین و فرهنگ سازی فریضتین در ادارات از طریق آموزش ضمن خدمت به کارمندان ادارات و خانواده‌های آنها باید مورد توجه مدیران ادارات قرارگیرد و آموزش باید طوری باشد که وقتی فردی که در اداره خود امر به معروف و نهی از منکر می‌کند باید مورد تشویق مدیر آن اداره قرار گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین نستوهی خاطر نشان کرد: بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر است و رغبت بیشتر مردم نسبت به طبیعت این شورا را می‌تواند با برنامه‌های ابتکاری, فرهنگ اصیل عشایر را در جامعه نهادینه کند و اگر به شعار (یک آلاچیق عشایر یک کارگاه) توجه شود می‌توان هم به عنوان یک معروف و هم به عنوان اقتصاد مقاومتی تبیین کرد.
در این جلسه حسین شهریار محمدی دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان گزارشی از عملکرد شورا را به حاضران در جلسه ارائه داد.
در پایان این جلسه احکام اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل امور عشایر استان توسط دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعطا شد.
انتهای پیام/
 بزرگترین معروف ترویج فرهنگ عشایر در جامعه است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار