مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان خبر داد:

میزبانی زنجان از ورزشکاران 45 رشته ورزشی

1398/07/17 - 11:57 - کد خبر: 3835 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش وجوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی زنجان از ورزشکاران 45 رشته ورزشی گفت: در این راستا 9 هزار نفر به زنجان سفر کرده‌اند.

به گزارش نصر به نقل از فارس، علی خلیلی امروز در گفت‌و‌گویی در زنجان با اشاره به عملکرد 6 ماهه سال‌جاری در حوزه فعالیت‌های ورزش اظهار کرد: امسال تاکنون حدود 45 میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و به عبارت دیگر به صورت میانگین هفته‌ای دو مسابقه در استان برگزار شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: با برگزاری این مسابقات بیش از 9 هزار نفر به این استان سفر کرده و منافع گسترده‌ای در بخش‌های مختلف از جمله گردشگری ورزشی و سودآوری اقتصادی و اجتماعی به همراه داشته و در همگانی کردن ورزش نیز تاثیر بسزایی داشته است.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیاده‌روی پیش رو در استان زنجان عنوان کرد: برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این برنامه‌ها نیاز به همکاری و مساعدت دیگر دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و اجرایی استان دارد.

خلیلی با اشاره به اینکه ورزش همگانی و لزوم پرداختن به فعالیت‌های ورزش همگانی باعث نشاط اجتماعی و شادابی و تحرک در بین خانواده‌ها و همچنین عامل پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر در سطح جامعه می‌شود، ادامه داد: پرداختن به ورزش ضروری و مهم است و از دستگاه‌های اجرایی استان خواستار حمایت بیشتر در بخش‌های مختلف ورزشی هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ادامه داد: همایش پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به صورت پخش زنده از شبکه سه سیما و شبکه استانی اشراق و در روز سوم آبان‌ماه سال‌جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

میزبانی زنجان از ورزشکاران 45 رشته ورزشی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار