با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر

1399/12/04 - 17:41 - کد خبر: 38325 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی و رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، یونس فاتح رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
در این لوح سپاس که به امضای "یونس فاتح"، رئیس هیات عامل مرکز نیکوکاری شهید باکری تبریز و "محمد کلامی"  مدیرکل کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
برادر بزرگوار جناب آقای امیر کریمزاد مدیر محترم آژانس خبری تحلیلی نصر نیوز
درودی خالصانه محضرتان که مظهر مهر هستید، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.
در ایام سالگرد شهادت پرچمدار جبهه مقاومت اسلامی و یاور مستضعفان شهید حاج قاسم سلیمانی، همچون یک سرباز با نگاه فرهنگی سعی کردیم سیره و سنت سردار دلها را با وسع اندک خود با مردم شریف آذربایجان به ویژه جامعه محرومین به اشتراک گذاریم تا روز به روز مکتب سلیمانی در کالبد جامعه زنده و زنده تر باشد.
با کمال اخلاص از همراهی و مشارکت حضرتعالی در برنامه گرامیداشت سردار عزیز قدردانیم و از درگاه حضرت احدیت پیشگامی در عمل نیک توام با عزت و سلامتی را برای شما مسئلت نماییم.
انتهای پیام/
تقدیر کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی از مدیر مسئول نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار