قهرمان رشته های رزمی موی تای و کیک بوکسینگ استان اظهار کرد:

اسپانسر ها اگر حمایت کنند جزو تیم‌های برتر کشور خواهیم شد / آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات

1399/12/04 - 12:23 - کد خبر: 38285 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم کیک بوکسینگ استان گفت: از اسپانسر هایی که در شهر ما وجود دارد می خواهم همت کنند و به جوانانی که در مسیر ورزش هستند کمک کنند و موجب دلگرمی آنان شوند، به جرات می‌توان گفت اگر اسپانسر های شهر ما همت کنند و دست جوانان استان را بگیرند در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جزو تیم‌های برتر کشور خواهیم شد.

به گزارش نصر،"حسین نجفی" قهرمان رشته های رزمی موی تای و کیک بوکسینگ در استان در گفتگو با نصر، گفت: دو ماه است که تیم های استانی را تشکیل دادیم تا نفرات برتر را به مسابقات معرفی کنیم.
نجفی ادامه داد: امیدوارم این دوره در تیم ملی از استان ما نفرات قوی نیز حضور داشته باشند، زمان مسابقه مشخص نیست اما قرار است با آذربایجان غربی یک بازی دوستانه داشته باشیم تا نقاط قوت و ضعف هنرجویان را به آنان گوشزد کنیم.
وی ضمن تاکید بر حضور اسپانسرها افزود: در این میان از اسپانسرها می‌خواهیم در کنار ما باشند تا بتوانیم نتایج مطلوب را برای استان کسب کنیم، در هر رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان چندین نفر در رشته کیک بوکسینگ به نام استان آذربایجان شرقی شرکت خواهند کرد.


 
سرمربی تیم کیک بوکسینگ استان اضافه کرد: میر حسین سید محمدی صاحب اولین طلای جهان در مسابقات قبلی بود که در مسابقات تیم ملی کیک بوکسینگ حضور داشت و امیررضا سرتیپی به عنوان دومین نفر صاحب مدال طلا در کشور اسپانیا از دو افتخارات استان آذربایجان شرقی هستند.
وی ادامه داد: در استان ما مربیان و شاگردان بسیار قوی وجود دارند که نیازمند توجه ویژه اند تا بهترین نتایج را برای استان کسب کنند.


 
قهرمان رشته های رزمی موی تای و کیک بوکسینگ استان با اشاره به وضعیت کرونایی و محدود شدن فعالیت ها گفت: در ایام کرونایی همراه با بسیاری از سازمان ها و موسسات خیریه بسته های معیشتی در قالب کمک به هموطنان که توسط ورزشکاران جمع شده بود را توزیع کردیم، در شرایط کرونایی با مشکلات بسیاری مواجه شدیم اما برای اینکه بتوانیم بهترین مقام را در مسابقات کسب کنیم با رعایت دقیق تمام پروتکل ها و تغییر برخی قوانین در باشگاه‌ها توانستیم به فعالیت خود ادامه دهیم و خوشبختانه در هیچ یک از هنرجویان مبتلا به کرونا نداشتیم.
وی افزود: از اسپانسر هایی که در شهر ما وجود دارد می خواهم همت کنند و به جوانانی که در مسیر ورزش هستند کمک کنند و موجب دلگرمی آنان شوند، به جرات می‌توان گفت اگر اسپانسر های شهر ما همت کنند و دست جوانان استان را بگیرند در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان جزو تیم‌های برتر کشور خواهیم شد.


 
وی در پایان خاطر نشان کرد: بهترین بازیکنان در شهر ما وجود دارند و جمله آذربایجان سر ایران است در ورزش آذربایجان همیشه صادق است؛ اگر چه تعداد و نوع مدال پهلوان ها را نمی‌دانیم اما منش آن ها را شنیده ایم و الگوی خود قرار داده ایم، پهلوان تختی، شهید ابراهیم هادی و... از الگو های ممتاز ورزشکاران است.
نجفی افزود: از سرمربی تیم استان استاد رسول رسولی و دبیر هیات ورزش های رزمی، رئیس ورزش و جوانان شهرستان تبریز و رئیس تربیت بدنی باسمنج و از دوست عزیزمان قهرمان ملی، استاد سامان علیزاده که درکنار تیم باعث روحیه اساتید و قهرمانان است و از تمام مربیان عزیز تقدیر و تشکر دارم و از مسئولین ورزش استان خواهشمندم که ما را تنها نگذارد.
انتهای پیام/
 اسپانسر ها اگر حمایت کنند جزو تیم‌های برتر کشور خواهیم شد / آماده سازی ورزشکاران برای حضور در مسابقات محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار