قائم مقام شهردار تبریز:

حوزه‌های املاک و حقوقی دو رکن مهم در شهرداری تبریز است

1399/12/03 - 15:24 - کد خبر: 38235 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام شهردار تبریز گفت: مجموعه شهرداری تشکیلاتی گسترده است که وظایف گسترده‌ای نیز دارد و حوزه‌های املاک و حقوقی دو رکن مهم در شهرداری تبریز است.

به گزارش نصر، رسول موسایی در آئین تودیع و معارفه مدیران کل املاک و حقوقی شهرداری تبریز گفت: از جمله حوزه‌های املاک و حقوقی، دو رکن مهم از مأموریت‌های شهرداری تبریز است و طی سه سال اخیر قدم‌های بزرگی در این بخش‌ها برداشته شده است که در ادامه آن، لازم است به سمت سیستمی شدن املاک و پرونده‌های حقوقی شهرداری حرکت کنیم که البته با استقرار سامانه شفافیت گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شده است.
موسایی عنوان کرد: سه سال قبل، شهرداری تبریز را با کلی مشکلات تحویل گرفته‌ایم اما اکنون بدهی‌های آن صفر است، پروژه‌های مهمی در سطح شهر اجرا و حقوق و مزایای کارکنان نیز به موقع پرداخت می‌شود.
گفتنی است در این آئین هادی بدری به عنوان مدیرکل جدید املاک و مستغلات شهرداری تبریز معرفی و از خدمات علیرضا داستان در این اداره کل قدردانی شد.
همچنین در این مراسم علیرضا داستان به عنوان مدیرکل جدید امور حقوقی شهرداری تبریز کار خود را آغاز کرد و از خدمات مسعود هاشم پور، مدیرکل سابق این اداره کل که به درجه بازنشستگی نائل آمده، تجلیل شد.
انتهای پیام/
 حوزه‌های املاک و حقوقی دو رکن مهم در شهرداری تبریز است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار