رانندگان منتخب راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تبریز تجلیل شدند

1399/12/03 - 09:29 - کد خبر: 38192 نسخه چاپی

نصر: رانندگان خودروها و موتور سیکلت‌های منتخب راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تبریز از سوی شهرداری تبریز و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش نصر، این مراسم با حضور ایرج شهین باهر شهردار تبریز و حجت الاسلام برگی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شده و از ۲۲ نفر از رانندگان خودروها و راکبان موتور سیکلت‌های شرکت کننده در رژه تجلیل به عمل آمد.
شهردار تبریز در این مراسم با اشاره به حضور پرشور مردم در رژه خودرویی ۲۲ بهمن امسال، اظهار کرد: نکته جالب توجه و ویژگی خاص رژه خودرویی مراسم ۲۲ بهمن امسال، مردمی بودن این رژه بود، چرا که مردم با علاقه و به شکل زیبا خودروهای خود را تزئین کرده و در این رژه حضور پیدا کرده بودند.
ایرج شهین باهر با اشاره به برکات نظام و انقلاب اسلامی در زندگی مردم، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و با گذشت ۴۲ سال، امروز شعار استقلال و آزادی به معنای واقعی در مملکت ما محقق شده است و مردم می توانند در فضایی باز و آزاد حرف خود را به مسئولان بزنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: شهرداری تبریز رکن اصلی اجرای برنامه‌های مناسبتی ملی و مذهبی از جمله مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر بوده است.
حجت الاسلام رسول برگی اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال در شرایط خاصی برگزار شد و مردم امسال نیز همچون ۴۱ سال گذشته نشان دادند که در مسائل مربوط به انقلاب به هیچ وجه عقب نمی کشند.
وی ادامه داد: رژه خودرویی و موتوری که امسال برای اولین بار، در جشن پیروزی انقلاب برگزار شد بار دیگر ثابت کرد که مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: به مناسبت ۲۲ بهمن، از ۲۲ خودرو و موتور سیکلت شخصی که مردم تزئین کرده و با خانواده حضور یافته بودند، به پیشنهاد ما و توسط شهرداری تبریز تقدیر شد.
انتهای پیام/
رانندگان منتخب راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن تبریز تجلیل شدند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار