رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

شهرداری تبریز رکن اصلی اجرای برنامه های ملی و مذهبی است

1399/12/02 - 22:14 - کد خبر: 38186 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز رکن اصلی اجرای برنامه های مناسبتی ملی و مذهبی از جمله مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر بوده است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام برگی در مراسم تقدیر از رانندگان منتخب خودروها و موتور سیکلت های حاضر در رژه خودرویی ۲۲ بهمن امسال اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن امسال در شرایط خاصی برگزار شد و با اینکه خیلی ها به ذهنشان می آمد که مردم بخاطر کرونا و رعایت سلامتی در این مراسم حاضر نمی شوند، اما مردم امسال نیز همچون ۴۱ سال گذشته نشان دادند که در مسایل مربوط به انقلاب به هیچ وجه عقب نمی کشند.
او ادامه داد: رژه خودرویی و موتوری که امسال برای اولین بار، در جشن پیروزی انقلاب برگزار شد بار دیگر ثابت کرد که مردم همیشه در صحنه حاضر هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با قدردانی از اقدامات شهرداری تبریز در مراسم و یابودهای مختلف، گفت: باید از دکتر ایرج شهین باهر شهردار محترم تشکر کنم که در مراسم ها، یادبودها، و فضاسازی های مناسبت های مختلف مذهبی و ملی همواره پشتیبان ما بوده اند و حقیقتا شهرداری رکن اصلی اجرای این برنامه ها بوده و مشارکتشان برادرانه است.
او افزود: به مناسبت ۲۲ بهمن، از ۲۲ خودرو و موتور سیکلت شخصی که مردم تزئین کرده و با خانواده حضور یافته بودند، به پیشنهاد ما و توسط شهرداری تبریز تقدیر شد که در این خصوص از شهردار محترم و آقای سعید حاجی زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز تشکر می کنم.
انتهای پیام/
شهرداری تبریز رکن اصلی اجرای برنامه های ملی و مذهبی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار