مربی روئینگ زنان؛

قهرمانی آسیا محک خوبی پیش از انتخابی المپیک است

1398/07/17 - 10:22 - کد خبر: 3818 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم ملی روئینگ زنان ایران درباره رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی گفت: این مسابقات می‌تواند محک خوبی برای ملی‌پوشان پیش از رقابت‌های کسب سهمیه المپیک باشد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سولماز عباسی امروز در گفت و گویی، درباره وضعیت تیم ملی روئینگ زنان در مسیر رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: پس از برگزاری چند آزمون، ترکیب تیم مشخص و قایق‌هایی که قرار است مسابقه بدهند را انتخاب کردیم. برهمین اساس در مواد تک‌نفره سبک وزن، تک‌نفره سنگین وزن، دونفره سبک وزن، دونفره سنگین وزن، چهارنفره سبک وزن و چهارنفره سنگین وزن در مسابقات کره جنوبی شرکت خواهیم کرد.

وی افزود: تلاش داریم در فاصله باقی مانده تا مسابقه‌های قهرمانی آسیا تمرینات خوبی داشته‌ باشیم و با بهترین شرایط راهی شویم. طی این مدت در خراسان شمالی تمرین کردیم و آرامش خوبی داشتیم و در انتخاب نفرات هم سعی کردیم با توجه به تست‌ها بهترین‌ها را انتخاب کنیم.

مربی تیم ملی روئینگ زنان درباره نتیجه تیم ملی در این مسابقات نیز تصریح کرد: پیش‌بینی نتایج کار بسیار دشواری است. نتایج حریفان در رقابت‌های قهرمانی جهان را ارزیابی کردیم و با توجه به زمان‌هایی که ملی‌پوشان ثبت کرده‌اند باید بگویم شرایط ملی‌پوشان خوب است اما همه چیز در روز مسابقه تعیین می‌شود.

عباسی مسابقات قهرمانی آسیا را میدان خوبی برای محک زدن پاروزنان پیش از رقابت‌های انتخابی المپیک توصیف کرد و گفت: قهرمانی آسیا اهمیت بالایی برای ما دارد. در این مسابقه‌ها همه کشورها با بهترین شرایط شرکت می‌کنند چرا که می‌خواهند وضعیت خودشان را قبل از انتخابی المپیک بررسی کنند.

وی افزود: هم به دنبال کسب بهترین نتایج هستیم و هم اینکه بچه‌ها را برای رقابت‌های کسب سهمیه محک خواهیم زد. ضمن اینکه می‌توانیم یک ارزیابی به روز از شرایط رقبا هم داشته باشیم. به هر حال نگاه ویژه به انتخابی المپیک داریم و باید برای آن با قدرت آماده شویم.

مربی تیم روئینگ زنان با بیان این مطلب که روئینگ آسیا در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته، خاطر نشان کرد: همه کشورهای آسیایی از قایقرانان این قاره شناخت دارند چرا که چندین مرتبه در رقابت‌های مختلف مسابقه داده‌اند.  

عباسی همچنین گفت: با نتایجی که ملی‌پوشان در قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی دوره قبل کسب کرده‌اند توقع از آنها بالا است اما رقابت‌های پیش‌رو شرایطی کاملا متفاوت دارد. ما همه تلاشمان را می‌کنیم که عملکرد و نتایج قابل قبولی داشته‌باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که از زمان‌های ثبت شده ملی‌پوشان در این مدت رضایت دارد؟ بیان کرد: بله. در تمریناتی که داشتیم و تست‌هایی که انجام شده، زمان‌های خوبی ثبت شده و ملی‌پوشان بسیار با انگیزه هستند. ما روی درخشش ملی‌پوشان حساب باز کرده‌ایم و امیدوارم روز مسابقه، روز ملی‌پوشان ایران باشد.

انتهای پیام/

قهرمانی آسیا محک خوبی پیش از انتخابی المپیک است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار