استاندار آذربایجان‌شرقی:

تمهیدات برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات اتخاذ می‌شود

1399/12/02 - 16:56 - کد خبر: 38172 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به نگرانی مردم از شیوع ویروس کرونا در روز انتخابات، تمهیدات لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این روز و در زمان مناسب اتخاذ می‌شود.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی، روز شنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات، هیات نظارت بر انتخابات مجلس و هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه انتخابات خرداد ۱۴۰۰، امتحان بزرگی برای دست‌اندرکاران انتخابات است، افزود: همه تلاش خود را برای سلامت انتخابات و رعایت حق‌الناس صرف می کنیم و هیچ دغدغه‌ای به جز اجرای دقیق قانون نداریم.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ارتباط تصویری با مردم تبریز در ۲۹ بهمن امسال، اظهار داشت: تاکید ایشان در این ارتباط تصویری بر مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح، مسئولیت ما را در برگزاری انتخابات سال ۱۴۰۰ سنگین‌تر کرده است.
استاندار آذربایجان شرقی نقش رسانه‌ها، نخبگان، احزاب و تشکل‌های سیاسی و گروه‌های مرجع در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور مردم ایران در تمام صحنه‌ها، پرشور و حداکثری بوده و با توجه به شرایط کنونی جامعه و عرصه روابط بین‌الملل، این موضوع اهمیت دوچندانی دارد.
پورمحمدی، ادامه داد: مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات باید اجازه تخطی از قانون، انحراف از چارچوب‌ها و سوءاستفاده را به هیچ فرد یا گروهی ندهند و این اطمینان خاطر را به مردم بدهند که انتخابات تبلور خواست و اراده آنها است.
وی بر تعامل جدی هیات‌های اجرایی و نظارت انتخابات تأکید و یادآوری کرد: آن‌چه در انتخابات مجلس یازدهم در اسفند سال گذشته ما را سربلند کرد، تعامل و همکاری صمیمانه مجریان و ناظران انتخابات از ابتدا تا انتها بود و به طور قطع با تداوم این همکاری، انتخابات ۱۴۰۰ هم در سلامت و امنیت کامل برگزار خواهد شد.
وی به احزاب و گروه‌های سیاسی فعال در استان نیز توصیه کرد بیشتر از گذشته با اقشار مختلف مردم تعامل و ارتباط داشته و ساز و کار جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.
انتهای پیام/
تمهیدات برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در روز انتخابات اتخاذ می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار