امام جمعه تبریز:

اتحاد و همزبانی رمز موفقیت در برابر دشمنان است

1399/12/02 - 15:54 - کد خبر: 38165 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه صدور قطعنامه های مختلف توسط دشمن بر علیه جمهوری اسلامی ایران به خاطر واهمه آنها از اسلام و آرما‎ن‌های اسلامی است، گفت: اگر ما در برابر دشمن متحد باشیم مثل گذشته به طور قطع پیروز هستیم.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز شنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان مرند با محوریت شهید شاخص سال روحانی شهید حجت‌الاسلام علی کاری اظهار کرد: طبق آمار موجود بیش از چهار هزار نفر از روحانیون کشور در سال‌های دفاع مقدس شهید شدند.
وی افزود: معنویت جبهه‌ها مرهون تبلیغ روحانیت در دفاع مقدس بوده و روحانیون به شکل های مختلف به عنوان مبلغ، رزمنده و فرمانده در جبهه حضور داشتند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن پس از غافلگیری در دوران انقلاب اسلامی، به توطئه های مختلف از جمله تخریب، ترور و انفجار بر علیه کشورمان دست زد، گفت: در نهایت پس از ۱۹ ماه به این نتیجه رسیدند که باید از طریق نظامی برای شکست انقلاب اسلامی وارد شوند.
حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: هدف اصلی دشمن از شروع جنگ تحمیلی، براندازی نظام اسلامی و سپس تجزیه کشور و تسلط بر منطقه بود و چون به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند و آغازگر جنگ نیز ما نبودیم، این جنگ در واقع با پیروزی و سربلندی ما خاتمه یافت.
وی اظهار کرد: تا زمانی که بحث اسلام و اهداف مقام معظم رهبری هست، باز هم دشمن دست بردار ما نخواهد بود و ما باید در برابر دشمن محکم باشیم.
امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات ۲۹ بهمن رهبری در دیدار مجازی با مردم آذربایجان خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری فرمودند این بار به حرف دشمن گوش نخواهیم داد و باید حرف خود را با برداشتن تحریم ها در عمل نشان دهند.
حجت‌الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز ما در برابر دشمن، مرهون فداکاری‌های شهدا است و جنگ تحمیلی با وجود همه خسارت ها، باعث شد ما روی پای خود بایستیم.
انتهای پیام/
 اتحاد و همزبانی رمز موفقیت در برابر دشمنان است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار