رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی؛

چهار نفر در سانحه رانندگی محور سلماس - ارومیه جان باختند

1399/12/02 - 13:31 - کد خبر: 38151 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: در تصادف ۲ دستگاه سواری در محور سلماس - ارومیه، چهار نفر جان خود را از دست داده و یک نفر مجروح شدند.

به گزارش نصر، سرهنگ کمال حسین‌زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: شب گذشته در پی دریافت خبر تصادف شدید بین ۲ دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ و پراید در محور سلماس - ارومیه، ماموران پلیس راه به سرعت در محل سانحه حاضر شدند.
وی اضافه کرد: ماموران به محض حضور در محل متوجه شدند که به علت شدت قابل توجه تصادف، چهار نفر از سرنشینان هر ۲ خودرو، در دم جان خود را از دست داده اند.
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: با همکاری آتش نشانی، هلال احمر، راهداری و نیروهای پلیس راه، یک مصدوم این حادثه به همراه فوتی ها به سرعت به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) سلماس اعزام شد.
سرهنگ حسین زاده گفت: با توجه به تاریکی شب، علت اصلی تصادف و مقصر در محل حادثه تثبیت نشد و اقدامات تکمیلی برای شناسایی مقصر، امروز صورت می گیرد.
بنا به این گزارش، سالانه ۵۰۰ نفر در سوانح رانندگی جاده ای آذربایجان غربی جان خود را از دست داده و بیش از ۱۰ برابر این تعداد، مصدوم می شوند.
محور ارومیه - سلماس، بیشترین میزان تصادف های جرحی و فوتی را در آذربایجان غربی به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/
چهار نفر در سانحه رانندگی محور سلماس - ارومیه جان باختند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار