بیگی تاکید کرد؛

جمهوری اسلامی ایران هیچ پشتوانه ای بالاتر از حضور مردم در صحنه تصمیم گیری ندارد/ علاج دردهای امروز کشور، حضور پرشور مردم در انتخابات است

1399/12/01 - 10:19 - کد خبر: 38087 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر جمهوریت نظام اسلامی و تکیه بر آرای مردم در مدیریت کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ پشتوانه ای بالاتر از حضور مردم در صحنه تصمیم گیری را ندارد و شرکت پرشور و شعور مردم در انتخابات تضمین این پشتوانه است و تهدید های خارجی نیز با همین پشتوانه حضور مردم دفع می شوند.

به گزارش نصر، احمد علیرضا بیگی در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار ویدیو کنفرانسی با جمعی از مردم آذربایجان به مناسبت سالگرد قیام 29 بهمن مردم تبریز، اظهار داشت: رهبری فرمودند علاج دردهای مزمن کشور، در حضور پرشور مردم در انتخابات است.
 
وی با تاکید بر جمهوریت نظام اسلامی و تکیه بر آرای مردم در مدیریت کشور، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ پشتوانه ای بالاتر از حضور مردم در صحنه تصمیم گیری را ندارد و شرکت پرشور و شعور مردم در انتخابات تضمین این پشتوانه است و تهدید های خارجی نیز با همین پشتوانه حضور مردم دفع می شوند.
 
بیگی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات ملزوماتی دارد که اصلی ترین آن عملکرد توام با وسعت نظر شورای محترم نگهبان در احراز صلاحیت داوطلبان ریاست جمهوری است.
 
وی ادامه داد: بنابرین مخاطب اصلی سخنان رهبری، شورای نگهبان است. پرهیز از عملکرد سلیقه ای زمینه ساز حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خواهد بود.
 
بیگی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص احتمال نامزدی مجدد محمود احمدی نژاد در انتخابات سال آینده،  راه علاج دردهای کهنه و مزمن امروز کشور را برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده مردم دانست و گفت: انتخاب مجدد آقای احمدی نژاد در انتخاباتی که دولت اصلاح طلب روحانی برگزار می کند، می تواند علاج دردهای کهنه و مزمن امروز کشور باشد.
 
انتهای پیام/
 
جمهوری اسلامی ایران هیچ پشتوانه ای بالاتر از حضور مردم در صحنه تصمیم گیری ندارد/ علاج دردهای امروز کشور، حضور پرشور مردم در انتخابات است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار