معاون سیاسی وزیر کشور؛

انتخابات ۱۴۰۰ با بی‌طرفی کامل و با قدرت برگزار خواهد شد

1399/11/30 - 14:18 - کد خبر: 38062 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت قانون مداری و بی طرفی کامل و با قدرت برگزار خواهد شد و آنچه برای ما اهمیت دارد رعایت کامل قانون است.

به گزارش نصر، جمال عرف روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان در سالن امام رضا(ع) شرکت نفت اهواز اظهار داشت: باید تلاش کنیم بستر لازم برای انتخاباتی با مشارکت بالای مردم و امنیت و سلامت بسیار خوب و رقابتی فراهم‌ شود.
وی مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را از مهم‌ترین کلید واژه‌های مقام‌ معظم رهبری در انتخابات چند دهه گذشته برشمرد و گفت: در گفتمان ایشان این کلید واژه ها استخراج‌می شود و در نهایت فرد یا افراد کارآمد خروجی این فرایند خواهد بود.
معاون سیاسی وزیر کشور بیان‌کرد: انتخابات دور گذشته مجلس از سالم‌ترین انتخابات بود که هیچ‌کدام‌ از حوزه‌های انتخابی ابطال نشد و این یک مساله کم‌سابقه برای ما محسوب می‌شود.
وی ادامه داد: البته در برخی حوزه‌ها اعتراضاتی صورت گرفت که در چند صندوق ابطال شد ولی هیچ‌ مشکلی برای هیچ‌ حوزه ای ایجاد نشد.
عرف گفت: امیدوارم غلامرضا شریعتی با همان انگیزه قبلی نیز در سازمان استاندارد کشور به کار خود ادامه دهد و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خورستان که به علت تجربه و سختکوشی انتخاب شدند همین مسیر سختکوشی را ادامه دهد تا مسیر توسعه همواره‌تر شود.
وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بنا بود نشست کوتاهی با رعایت پروتکل برگزار شود اما این‌نشست فراتر از آنچیزی بود که بنا بود باشد.
در پایان‌ این‌ نشست حکم استاندار جدید خوزستان با امضای وزیر کشور به قاسم‌سلیمانی دشتکی تقدیم شد و از زحمات غلامرضا شریعتی استاندار سابق خوزستان تقدیر شد.
جمال عرف صبح امروز از طریق فرودگاه شهید سپهید قاسم سلیمانی به منظور تکریم و معارفه استاندار خوزستان وارد اهواز شد.
انتهای پیام/
انتخابات ۱۴۰۰ با بی‌طرفی کامل و با قدرت برگزار خواهد شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار