معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش:

تحصیل در شرایط کرونا موجب شکوفایی خلاقیت معلمان شد

1399/11/29 - 20:48 - کد خبر: 38015 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از زمان آغاز آموزش‌های عمومی و همگانی اولین بار بود که مدارس در این سطح وسیع تعطیل شد و شرایط جدید ما را در مسیرهای دوگانه ای قرار داد و چالش‌های جدید فرصتی برای بروز توانمندی‌ها و خلاقیت معلمان بود.

به گزارش نصر، رضوان حکیم زاده روز چهارشنبه در آیین رونمایی از دستاوردهای آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ما به عملکرد معلمان در دوره ابتدایی باور داشتیم، اعلام کرد: در آینده شاهد آموزش ترکیبی ( حضوری- مجازی) خواهیم بود.
وی درگیر شدن والدین و خانواده ها در امر آموزش را یکی دیگر از فرصت های ایجاد شده در ایام کرونا دانست و گفت: امسال تکلیف نوروزی نخواهیم داشت.
حکیم زاده بر تداوم با کیفیت آموزش در ایام کرونایی تاکید کرد و گفت: کسب رتبه اول آذربایجان شرقی در پوشش نوآموزان پیش دبستانی بسیار ارزشمند است و اینکه در این رویداد تبریز پیشگام است، عجیب نیست چرا که این شهر، شهر اولین هاست و در همه زمینه ها نام آذربایجان شرقی می درخشد.
معاون آموزش ابتدایی وزیر با بیان اینکه آذربایجان دیار علمای بزرگ در زمینه های مختلف است و این مسئولیت ما را سنگین می کند، افزود: امسال خوشبختانه سال کودکان بود و با دوراندیشی و اعتماد رهبر معظم انقلاب توانستیم با تمام توان ماموریت خود را پیاده کنیم.
وی به تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اشاره کرد و گفت: شکل گیری این سازمان گام بزرگ برای ساختن الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت است.
حکیم زاده تاکید کرد: اگر درصدد تربیت انسان تمام ساحتی هستیم ؛ توجه به اهمیت دوران کودکی مهم است و سرمایه گذاری برای رسیدن به اهداف باید از دوران کودکی انجام شود.

کارنامه دوره ابتدایی در تاریخ درخشان خواهد ماند
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با قدردانی از ایثار معلمان به خصوص در دوران کرونا، گفت: اگر روزی این دوران تحلیل شود کارنامه دوره ابتدایی بسیار درخشان خواهد بود.
جعفر پاشایی خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول جذب پیش دبستانی در دوران کرونا برگ زرین دیگری بر مجموعه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی است.
دوره ابتدایی شالوده تعلیم و تربیت است
نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: دوره ابتدایی به عنوان شالوده و اساس تعلیم و تربیت نقش اساسی دارد و آموزش و پرورش محلی برای تولید ایده با افکار و اندیشه نو است و نباید به این بخش به عنوان هزینه نگاه کرد.
احمد محرم زاده انتظار بر این است که مشکلات شاد به جد مورد توجه قرار گرفته و پیگیری شود.

تنظیم سند انسداد مبادی بی سوادی استان آذربایجان شرقی
معاون آموزش ابتدایی استان آذربایجان شرقی هم از تنظیم و رونمایی سند انسداد مبادی بی سوادی استان که تفاهم نامه بین نواحی مناطق استان است، خبر داد.
کامیار قهرمانی فرد گفت: در ۶ دبیرخانه تولید محتوای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بیش از ۵ هزار اثر نهایی شده است.
امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش مجموعه آثار تولید محتوای الکترونیکی و دستاوردهای آموزش ابتدایی آذربایجان شرقی رونمایی شد.
حکیم زاده همچنین از نخستین مدرسه کودکان بازمانده از تحصیل ایران در تبریز دیدن کرد.
انتهای پیام/
 تحصیل در شرایط کرونا موجب شکوفایی خلاقیت معلمان شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار