مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

هفت گیگاوات ساعت مصرف غیرمجاز برق در تبریز شناسایی شد

1399/11/28 - 10:07 - کد خبر: 37890 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از جمع‌آوری چهار هزار و ۳۳۱ فقره انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در حوزه فعالیت این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت: با جمع آوری این تعداد انشعاب غیرمجاز از تلفات هفت گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شد.

به گزارش نصر، عادل کاظمی روز دوشنبه در گفت و گویی با اشاره به عملکرد شرکت در حوزه‌ شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز طی ۱۰ ماه سال جاری، ادامه داد: از میان چهار هزار و ۳۳۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، یکهزار و ۱۶۷ انشعاب غیرمجاز نامشهود و دستکاری شده بود که تمامی این انشعابات غیرمجاز رفع شد.
کاظمی گفت: همچنین سه هزار و ۳۱۶ فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران این انشعاب غیرمجاز جمع‌آوری و ۲۴۷ انشعاب با درخواست مشتریان به انشعاب قانونی تبدیل شد.
وی در تشریح گزارش عملکرد انشعابات غیرمجاز در سال جاری گفت: بیشترین برق‌های غیرمجاز به ترتیب در حوزه‌ امور برق اندیشه، قراملک و روشنایی شناسایی شدند.
کاظمی خاطرنشان کرد: از میان سه هزار و ۸۴۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته، یکهزار و ۳۱۳ انشعاب غیرمجاز نامشهود و دستکاری و سوء استفاده‌ بود که ۹۵۸ فقره از آنها رفع شد.
شرکت توزیع برق تبریز با پوشش شهرهای تبریز، اسکو و آذرشهر بیش از یک میلیون مشترک با نیاز مصرفی ۸۸۰ مگا ولت دارد.
انتهای پیام/
هفت گیگاوات ساعت مصرف غیرمجاز برق در تبریز شناسایی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار