مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مطرح کرد:

طرح «آجر به آجر» طرحی ابتکاری و موفق در آذربایجان شرقی

1399/11/27 - 14:12 - کد خبر: 37840 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، اجرای طرح آجر به آجر در استان را طرحی ابتکاری و موفق برشمرد و گفت: با اجرای این طرح توانسته‌ایم تا کنون بیشتر مشکلات مدارس تخریبی استان را حل کنیم و امیدواریم اجرای این طرح تا برطرف شدن تمام مشکلات و معایب مدارس استان، ادامه داشته باشد.

به گزارش نصر، پیام صدقی در جلسه مشترک فرماندار اهر، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان و خیرین استانی در شهرستان اهر، اظهار کرد: در بحث توسعه و نوسازی مدارس روستایی و شهری در آذربایجان شرقی خیران همیشه پای کار بودند و با کمک این عزیزان توانستیم در سطح استان بیشتر مسائل و مشکلات مدارس را حل کنیم.
وی، ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولان از خیرین در راستای توسعه و تجهیز مدارس، افزود: با توجه به حساسیت‌های این اداره کل  در جهت تحقق خواسته‌های خیران مدرسه ساز و مدرسه یار، طبق معیارهای مشخص و قانونی عمل خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، رویکرد اولیه را تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه تمام این اداره کل در سالجاری عنوان کرد.
فرماندار اهر نیز در این جلسه گفت: آماده هرگونه کمک و حمایت از پروژه‌های خیرساز در این شهرستان هستیم و در این راستا تمام ادارات و نهادها در حمایت از خیران تلاش کنند.
رسول خدابخش افزود: امیدواری با همراهی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، خیرین و مسئولان بتوانیم ۲۸ مدرسه کانکسی روستای شهرستان اهر را نیز ریشه کن و کلاس‌های درس جدید ایجاد کنیم.
انتهای پیام/
طرح «آجر به آجر» طرحی ابتکاری و موفق در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار