معاون رییس جمهوری:

موفقیت های اقتصادی کشور شبیه معجزه است

1399/11/27 - 13:15 - کد خبر: 37825 نسخه چاپی

نصر: معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: فعالیت ها و موفقیت های اقتصادی کشور که به رغم مشکلات جدی انجام شد و به دست آمد شبیه معجزه است.

به گزارش نصر، حسینعلی امیری روز دوشنبه در آیین افتتاحیه طرح های ارزش افزوده شهرستان رباط کریم گفت: به رغم همه فشارهای اقتصادی،محدود کردن منابع نفتی، منع مراودات مالی و ارتباطات با کشورهای دیگر با رهبری آیت الله خامنه ای، تمهیدات دولت و وحدت مردم توانستیم از این گردنه سخت عبور کنیم و چهل و دومین سالگرد انقلاب را با اقتدار بدون ترامپ پشت سر گذاشته شد.
 وی افزود: انقلاب اسلامی در طی چهل و دو سال با حوادث های مختلف و اقدامات منافقان کوردل در هم آمیخته شد که تمامی نداشته و ندارد اما دلاوری، ایثار و فداکاری مردم، نیروهای بسیج و سپاهی، انتظامی و همه آحاد جامعه به رهبری داهیانه امام خمینی (ره) باعث شد که اکنون ما در این جایگاه و دشمن با ذلت و خواری در جایگاه و شرایط کنونی قرار گیرد.
امروز پنج طرح شامل سالن ورزشی یقه، پارک پادگان ها،سرای محله کیکاور، مدرسه ۱۰ کلاسه منجیل آباد و سرای محله شتر خوار با ٣٠ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در آیین‌های جداگانه‌ای با حضور حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری، فرماندار و برخی از مسئولان محلی این شهرستان به بهره برداری رسید.
انتهای پیام/
موفقیت های اقتصادی کشور شبیه معجزه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار