مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی:

حفظ جمعیت و جلوگیری از مهاجرت هدف اصلی ایجاد زیرساخت‌ها در روستاهاست

1399/11/27 - 09:52 - کد خبر: 37811 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در روستاها در حفظ جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت آنها به شهرها موثر است.

به گزارش نصر، حافظ باباپور روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل راه آهن آذربایجان افزود: از مهمترین اهداف فعالیت این بنیاد در روستاها، حفظ جمعیت روستایی است و این کار کمک بزرگی به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی می‌کند.
وی با بیان اینکه جمعیت مهمترین شاخص برای ارایه خدمات به اهالی روستاهاست، گفت: همه مسوولان باید با همدلی و همکاری تلاش کنند تا زیرساخت های لازم در روستاها برای آبادنی آن ها فراهم شود.
باباپور با اشاره بر تقویت پیوندهای متقابل میان نقاط شهری و روستایی افزود: با گسترش هماهنگی های بین بخشی و توزیع متناسب امکانات در روستاها می توان گام های مطلوبی درزمینه توسعه روستاهای واقع در حاشیه شهرهای بزرگ برداشت.
مدیرکل راه آهن آذربایجان نیز در این دیدار گفت: بنیاد مسکن با انجام وظایف و رسالت های خود در روستاها رضایتمندی ساکنان آن ها را فراهم کرده و اقدامات آن ها در تثبیت جمعیت روستاها نقش بسزایی ایفا کرده است.
محمدرضا قربانی با اشاره به اینکه تعامل و همکاری دستگاه ها موجب رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم می شود، افزود: مسیر خدمت به مردم با همکاری مدیران هموار می شود.
وی با بیان اینکه خدمات بنیاد مسکن در ورودی هر روستایی مشهود است، اظهار داشت: پیشرفت و توسعه روستاهای استان در گرو تلاش بیشتر مسوولان این منطقه بوده و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه ارائه خدمات بیشتر به مناطق دور دست و سخت عبور فراهم شود.
انتهای پیام/
حفظ جمعیت و جلوگیری از مهاجرت هدف اصلی ایجاد زیرساخت‌ها در روستاهاست خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار