خبر/

سه روز تا پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی

1399/11/27 - 09:54 - کد خبر: 37809 نسخه چاپی

نصر: مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگاران، به ارائه توضیحاتی در خصوص چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در فاصله سه روز تا پایان مهلت پذیرش آثار پرداخت.

به گزارش نصر، رامین نظامی خواه، مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در گفتگو با خبرنگاران، از مشارکت بیش از ۶۰ فعال رسانه‌ای در چهارمین جشنواره ابوذر و وصول حدود ۳۰۰ اثر به دبیرخانه تا پایان روز گذشته خبر داد.
وی به استقبال پررنگ همکاران از شیوه اینترنتی تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال آثار که برای نخستین بار در جشنواره ابوذر سال جاری برای تسهیل امور دبیرخانه و کاستن از مراجعات حضوری در ایام کرونایی اتخاذ شده است؛ اشاره کرد و با یادآوری فرصت سه روزه باقیمانده تا ۲۹ بهمن ماه، پایان مهلت ارسال آثار، از اهالی رسانه در مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه های خبری و نیز فعالان فضای مجازی خواست با ارسال آثار فاخر خود در این جشنواره مشارکت کنند.
نظامی خواه با ارائه آمار تکمیلی از آثار واصل شده به دبیرخانه گفت: سه محور مکتب شهید سلیمانی، مطالبه گری و روایت همدلی و جهاد در مقابل کرونا با بیشترین استقبال‌ مواجه هستند اما تعداد آثار در محورهای انتخابات و مردمسالاری دینی و مناقشه قره‌باغ کمتر از حد انتظار بوده است. وی همچنین اعلام کرد بیشترین آثار واصله در قالب گزارش هستند.
وی افزود: نکته جالب ارسال آثاری از سایر استان‌های کشور به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی است که از ارومیه تا شهرکرد(استان چهارمحال و بختیاری) و علی‌آباد کتول(استان گلستان)، آثار رسانه‌ای خود را به تبریز ارسال کرده‌اند.
مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در پایان از تشکیل هیئت داوران طی روزهای آتی خبر داده و ایام مبعث رسول گرامی اسلام در نیمه دوم اسفندماه را موعد احتمالی برگزاری آیین اختتامیه جشنواره و تجلیل از برترین‌ها اعلام کرد.
گفتنی است چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با شعار شکست حصار تبلیغاتی دشمن در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی ۲۱ دی ماه سال جاری با رونمایی از فراخوان آثار، آغاز به کار کرده و دبیرخانه جشنواره تاکنون چهار نشست رسانه‌ای را در جهت تبیین شعار و محورهای موضوعی جشنواره با اساتید برجسته ای چون سید یاسر جبرائیلی و مسعود بصیری بصورت حضوری و برخط برای اهالی رسانه آذربایجان‌شرقی در تبریز و اهر برگزار کرده است.
انتهای پیام/
سه روز تا پایان مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار