خبر/

هشدار سرمربی کامبوج به بازیکنانش درباره ایران

1398/07/16 - 15:05 - کد خبر: 3779 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با ایران در چارچوب دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین به شاگردان خود در خصوص قدرت بازیکنان تیم ملی ایران به خصوص لژیونرهای این تیم هشدار داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، کاروان تیم ملی کامبوج روز شنبه به ایران رسید. آنها اولین تمرین خود را در تهران انجام دادند. این تمرین که بیشتر حالت ریکاوری و عرق‌گیری داشت در حالی به انجام رسید که «فلیکس دالماس» در جمع بازیکنان خود راجع به تیم ملی ایران صحبت کرد.

این سرمربی آرژانتینی خطاب به بازیکنانش گفت: تیم ملی ایران لژیونرهای زیادی دارد که توانایی بسیار بالایی دارند. با این حال بدانید که ایران فقط لژیونرهایش نیستند بلکه آنها بازیکنان خوبی دارند که در لیگ خودشان شاغل هستند و می‌توانند خطرساز باشند.

با این حال بیشترین توجه رسانه‌های کامبوجی به سمت لژیونرهای تیم ملی ایران است. «سردار آزمون» خطرناک‌ترین مهره از سوی آنها به حساب می‌آید و البته از «مهدی طارمی»، «مهرداد و میلاد محمدی» و «مجید حسینی»  نیز به عنوان لژیونرهای اروپایی فوتبال ایران یاد می‌کنند. غیبت علیرضا جهانبخش نیز به شدت آنها را متعجب کرده است.

دیدار تیم‌های ایران و کامبوج در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هشدار سرمربی کامبوج به بازیکنانش درباره ایران نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار